9 Reacties

茅茅n maand geleden

Heel herkenbaar helaas. Ik heb ook last van onrustige benen, gelukkig niet van kriebel en krabben. Ik heb mijn dosis magnesium weer opgehoogd en ga maar eens op zoek naar compressiekousen, beide schijnt te kunnen helpen. Verder leg ik m'n benen tegen de avond hoog en is het op de bank erger dan wanneer ik in bed lig, dus ga ik wat eerder in bed liggen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy W

Heel herkenbaar helaas. Ik heb ook last van onrustige benen, gelukkig niet ...
Pppff vervelend he 馃檲 Goeie tips! Mocht het niet verbeteren ga ik daar zeker naar kijken. Ik zal inderdaad ook wat meer met de benen omhoog liggen. Fijne zwangerschap gewenst verder! 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Hier ook last van. Heb magnesium olie spray gekocht. Hopelijk helpt dat

茅茅n maand geleden

Dat tintelende gevoel (alsof er beestjes over je benen lopen) kan komen door een tekort aan vitamine B12. Misschien een goed idee om je bloed te laten prikken om deze waarde te laten checken!

茅茅n maand geleden

Hier ook al jaren rusteloze benen. Ik heb magnesium olie spray gekocht en spray elke avond mij voeten en onderbenen in. Je voeten nemen namelijk het beste de olie op, en het werkt goed. Bij de een beter dan bij de ander. 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Stellina

Dat tintelende gevoel (alsof er beestjes over je benen lopen) kan komen doo ...
Oh ik slik toevallig b12 tabletten vanwege een tekort. Dus dat zou dan best kunnen kloppen. Thanks 馃槉

茅茅n maand geleden

Thanks voor de tips van de Spray Lau & Sam 馃槉馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op LSylvia

Oh ik slik toevallig b12 tabletten vanwege een tekort. Dus dat zou dan bes ...
In je zwangerschap heeft je lichaam daar meer van nodig! Mochten pilletjes niet voldoende werken, kun je ook injecties overwegen via de dokter. Via die weg wordt het sneller en beter opgenomen.