7 Reacties

één maand geleden

Misschien een smoothie maken

één maand geleden

Beschuit of crackers? Is misschien wat luchtiger dan brood

één maand geleden

Hi! Ik kan me vinden in jou verhaal. Ik dronk ook altijd eerst maar daar word ik nu misselijk van. Vanmorgen ben ik de dag gestart met wat druiven en een mandarijn, dit viel gelukkig goed. Ik denk dat ik na een half uur pas wat heb gedronken. Denk dat het een beetje zoekende is waar je behoefte aan hebt. Ik heb vooral zin in koude, frisse dingen. Dus lunch was vandaag ook een salade. Ik eet trouwens sowieso geen brood vanwege overgevoeligheid voor gluten. Oja en ik ga binnenkort smoothie proberen te maken! Succes met uitvogelen wat voor jou werkt!

één maand geleden

Reactie op GrandiozeMelodie862953

Hi! Ik kan me vinden in jou verhaal. Ik dronk ook altijd eerst maar daar ...
Mag ik vragen of je extra Jodium slikt of hoe doe je dat? Ik eet ook geen brood, om zelfde reden (en vind gv brood vies).

één maand geleden

Mijn standaard ontbijt was voorheen ook volle kwark met fruit en muesli, maar dat krijg ik nu echt niet weg. Wat wel echt goed gaat is optimel kwark met aardbei smaak. Dat is wat zoeter en is voor mij goed te doen. En als ik echt heel erg misselijk ben eet ik even een droog crackertje van lu en dan ontbijt ik wat later.

één maand geleden

Ik begin m’n dag nu standaard met 2 droge cracotte volkoren crackers (hier ook erg misselijk de hele dag). Dan probeer ik wat fruit te eten. Eind van de ochtend krijg ik een volkoren boterham met pindakaas weg. ‘s middags neem ik vaak een smoothie met fruit en kokosmelk en een handje noten ernaast. Ook vind ik het lekker om kaas blokjes te eten. Het zijn dus best lichte dingen de hele dag. Mijn misselijkheid gaat pas rond avondetenstijd weg helaas, dan neem ik ook een goede maaltijd

één maand geleden

Fruit werkt echt top. Gewoon een mango eten en uur later pas iets anders