28 Reacties
3 dagen geleden
Zou het een liesbreukje kunnen zijn? Onxe baby heeft dit ook en soms hebben ze daar erg last van
3 dagen geleden
Reactie op EerbiedigeFlamingo544831
Zou het een liesbreukje kunnen zijn? Onxe baby heeft dit ook en soms hebben ...
Oef deze is herkenbaar wij hebben met 12 weken een operatie gehad omdat het van een enkele naar een dubbele liesbreuk was gegaan
Echter hoeft het niet perse een liesbreuk te zijn die van ons was ook zeurderig met buikgriep en laatst met een oorontsteking en ik heb t idee dat hij nu bang is om weggelegd te worden want hij zet het gelijk op jengelen
Sommige babies vervelen zich vaak ook gewoon snel of hebben net wat meer nabijheid nodig je kan altijd een keer met het cb overleggen wat hun zeggen of evt als je denkt dat er wel een virus of pijn aan te pas komt toch even naar de huisarts
3 dagen geleden
Reactie op Jdgk39!
Dat ga ik nog even goed in de gaten houden dan! Thnx!
Zoals ik ook zeg het hoeft ook niet perse een liesbreuk te zijn al zeggen ze wel dat het vaker bij jongens voor komt, bij mijn vriend komt het in de familie voor sowieso de afgelopen 3 generaties (nu dus 4) en het is erfelijk dus misschien dat je even de familie kan rondvragen aan beide kanten
Wij merkten ook dat hij een vieze luier vervelend vond maar bleek dus dat het de druk van plassen en poepen was, en de bult begint erg klein dus af en toe als hij erg boos is een keer voelen rond zn liezen en schaambot
3 dagen geleden
Reactie op Jdgk39!
Ja weet ik hoor, maar goed om eens in de gaten te houden. Hij heeft op het ...
Sowieso altijd goed om je kleine goed in de gaten te houden, ze kunnen nog niet praten helaas.. en moet zeggen bij ons is de liesbreuk nu ondertussen al 14 weken geleden verholpen maar hij zeurt nogsteeds veel
3 dagen geleden
Reactie op Jdgk39!
Even zitten lezen, maar ik zie geen bobbel of zwelling bij zijn lies.
Onze zoon van 2,5 bleek bij geboorte al een liesbreuk te hebben, hier kwamen we met bijna 2 jaar pas achter omdat zijn darm erin bekneld was geraakt. Dit ging uiteindelijk weer los en een week of 3 zaten we in spanning of het nog een keer ging gebeuren tot de operatie. Je kon toen niet altijd een zwelling zien, alleen als er druk op stond. We moesten een echo laten maken en zelfs daar was het toen niet te zien, terwijl het wel degelijk een liesbreuk was en hij ervoor geopereerd moest worden. Niet om je bang te maken maar weet dat het niet altijd daardoor geen liesbreuk hoeft te zijn
3 dagen geleden
Heb je het idee dat hij last heeft van zijn buik? Wij dachten ook eerst kma, maar toen kreeg hij probiotica via de diëtiste (bonusan infantis) en sindsdien geen overstrekken en huilen meer!
3 dagen geleden
Ohh hier ook hoor. Soms wil ik ervoor naar de huisarts, ben mentaal echt gesloopt. Ook ben ik zelfs zover dat alleen zijn rond bijv avondeten niet meer lukt omdat ik niet normaal kan eten. Heb nog een zoon van 4 die krijgt dus nooit aandacht.
3 dagen geleden
Misschien een baby osteopaat bezoeken met je kindje? Die kan ook voelen en kijken of er ergens spanning op z’n lijfje staat en of alle wervels etc recht staan. Kan een wereld van verschil maken, bij ons was het een klein verschil maar zorgde toch dat onze dochter opeens meer uren achter elkaar kon slapen in de nacht! Heel fijn
Hoop dat je iets vindt waar je zoontje blijer van wordt! Succes 🍀