3 Reacties

2 maanden geleden

Wat een spannende tijd! Helaas is het enige advies wat ik je kan geven: praat met je vriend en wellicht met een goede vriendin. Ik heb hetzelfde meegemaakt, vanwege alle omstandigheden heb ik er toen voor gekozen om er niet mee door te gaan. Nu precies 2 jaar verder en we (zelfde partner en ik) zitten op een roze wolk! Heel veel sterkte, het is allemaal niet makkelijk. Maar het belangrijkste is doen waar jij zelf achter staat en wat het beste is voor jou en je partner.

2 maanden geleden

Mijn partner en ik hebben dezelfde situatie meegemaakt vorig jaar. We zaten in een tijdelijke woning waar geen kinderen mogen wonen. Ik zat nog op school maar toen hebben we ervoor gekozen het toch wel te doen. Ik ben tijdelijk gestopt met school en we hebben een huis gekocht en zijn tot de bevalling bezig geweest maar het is het helemaal waard geweest. En nu is de tweede baby onderweg

2 maanden geleden

Ik was zelf 22 en ook nog volop aan het studeren. Je bent er eigenlijk nooit klaar voor. Je moet zelf uiteindelijk keuzes maken , ik heb het wel gedaan. Was het zwaar , jazeker . Alleen zou ik het voor geen goud anders willen. Ik heb het alleen gedaan.