9 Reacties

één maand geleden

Hee ik snap je onzekerheid…ik heb na 2 goede zwangerschappen 2 miskramen gehad beide miskramen in 3 maanden tijd en ik heb zelf ook nu elke keer die angst van wat als het misgaat. Je moet het zo zien je lichaam voelt aan of iets goed zit en als het misgaat zal er vast wel wat geweest zijn waardoor je lichaam het afstoot. Ik probeer positief te blijven ondanks de angst 🤍 Gefeliciteerd nog

één maand geleden

Hey hey, Ik begrijp je onzekerheid en angst. Spannende tijd. Ik zou zeker bellen en vragen of je een vroege echo kan krijgen ( met 6 weken denk ik dan). Ze zullen je onzekerheid ook begrijpen.

één maand geleden

Nij de tweede zwangerschap kreeg ik idd ook al vrij vroeg een echo. Er was toen nog geen kloppend hartje te zien (omdat het nog zo vroeg was), maar het zag er wel allemaal goed uit. Bij de tweede echo bleek het echter niet meer gegroeid en dus niet goed. Ik weet dus niet of ik wat heb aan een vroege echo.. misschien beter wachten tot er wel een kloppend hartje te zien zou moeten zijn qua termijn.. Ik ga ook op en neer in zorgen en vertrouwen, maar soms voel ik me gewoon "verslagen" en denk ik; het zal toch wel weer mis gaan. Dat is gewoon mijn gevoel. :( Ik heb wel lichtelijk gevoelige borsten, beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik bij vlagen en misschien lichtelijk misselijk. Al die dingen zeggen niet veel want dat had ik de vorige keren ook. Het is gewoon een onzekere tijd helaas.

één maand geleden

Reactie op Peach_

Nij de tweede zwangerschap kreeg ik idd ook al vrij vroeg een echo. Er was ...
Ik begrijp je heel goed hoor. Ik zit namelijk nu ook huilend op de bank vanwege een miskraam. ( zondag gestart) Ik was bijna 6 weekjes. Vorig jaar ons zoontje verloren met 30weken zwangerschap. Hij is stil geboren. Dus toen we erachter kwamen zwanger te zijn, waren wij blij maar ook zo angstig. Nu voel ik me zo leeg en bang voor de toekomst ook MAAR... dat wil niet zeggen dat jij dit hebt. Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik denk dat je op intuïtie moet vertrouwen. Wat wil jij, waar voel jij voor? Je zou kunnen wachten. Of een week later de echo inplannen? Of misschien ze al doorgeven?

één maand geleden

Heel begrijpelijk! Ik heb voor mijn eerste zoontje 4 (vroege) miskramen gehad en nu heb ik een zoontje van 2 jaar en van 9 maanden en nu net zwanger van de 3e 😅 zwangerschappen gaan gelukkig vaker goed dan “fout”

één maand geleden

Ik heb in februari ook een miskraam gehad met 6 weken. Gisteren ook positief getest. Vind het ook echt spannend. Ik mag volgende week al langs bij de gynaecoloog. Maar weet nie of dat wel verstandig is, omdat k dan pas 5 weken ben! Wil eigenlijk liever wachten tot je meer kan zien op de echo.

één maand geleden

Reactie op Lima33

Ik heb in februari ook een miskraam gehad met 6 weken. Gisteren ook positie ...
Spannend! Hopelijk gaat alles goed!

één maand geleden

Reactie op Devixx

Ik begrijp je heel goed hoor. Ik zit namelijk nu ook huilend op de bank va ...
Ik heb ze gisteren gebeld. Ze zeiden dt het goed was dat ik al ingeschreven sta omdat ik dan ook altijd makkelijk bij ze terecht kan met vragen. 23-9 eerste echo. Dan ben ik 7+3 wk

één maand geleden

Hi! Ik ook een missed abortion, vreselijk om mee te maken. Hopelijk zit deze keer alles goed. Hier zou ik 4/5 dagen geleden ongesteld moeten zijn geworden. Is niet gebeurd. Mooie donkere gekleurde lijn. Heb afspraak om 25/09 een eerste echo te laten maken maar twijfel nu sterk deze te vervroegen doordat ik me zo onzeker en gestresst voel.