23 Reacties

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje werden de testen ook niet donkerder dan die jij hebt op 16dpo, ik was ook echt heel erg onzeker maar dat is allemaal goed gegaan!

één maand geleden

Ik vind dit er heel netjes uitzien, en zie ook zeker verschil tussen 14 en 16 dpo. Hcg verdubbeld om de dag, dus ook niet gek dat 15 lager lijkt! Ter illustratie, dit was bijna 3 jaar terug mijn 14 dpo en inmiddels is mijn zoontje 2! Ik snap dat je onzeker bent na een miskraam, niet gek en dat gaat zeker niet over (heb daar helaas ervaring mee). Maar over de testen hoef je je geen zorgen te maken 😊

één maand geleden

Dat gaat zeker niet zomaar over*

één maand geleden

Ah ik kan hier zo over mee praten. Gisteren m’n eerste positieve test, en vandaag wel iets oploop maar niet veel. Door eerdere miskraam (waar de testen ook niet opliepen) zo gestresst hierom. Probeer het los te laten en te genieten, maar blijft moeilijk

één maand geleden

Fijn jullie reacties meiden, dank jullie wel. Stelt me weer wat gerust! Vertrouwen hebben blijft lastig, maar hopelijk zal dat langzaam steeds meer groeien ❤️

één maand geleden

Wilt iemand met mij meekijken. Ik weet dat je in 1 dag geen oploop hoeft te zien, maar omdat ik vorige keer geen oploop had, ben ik zo bang. Dit was gisteren op 12 DPO. Ik zal in de volgende bericht de testen van vandaag plaatsen

één maand geleden

.

één maand geleden

Die Telano lijkt wel iets duidelijker maar kan ook door het licht komen. De easy@home vind ik lastiger te zien. Als je ze onder elkaar legt, zie je dan verschil?

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Wilt iemand met mij meekijken. Ik weet dat je in 1 dag geen oploop hoeft te ...
Lastig om te zeggen. Ik heb zelf ook met easy@home getest, maar ik had waarschijnlijk een vroege innesteling dus ik testte al vroeg positief. Ik zou gewoon elke dag blijven testen met de zelfde testen en onder elkaar leggen, als je een rijtje hebt verzameld zal je vanzelf zien of ‘t oploopt. Ik vond het met de dag zelf ook lastig te zien, maar uiteindelijk zie je dan toch wel de oploop met meerdere testen… Hopelijk kan je alsnog een beetje rust vinden en genieten van je positieve test…

één maand geleden

Het gaat niet meer zo snel als in het begin, maar er zit volgens mij nog steeds iets van oploop in 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Het gaat niet meer zo snel als in het begin, maar er zit volgens mij nog st ...
Super toch! Heb vertrouwen, ziet er goed uit! 💗💙

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Wilt iemand met mij meekijken. Ik weet dat je in 1 dag geen oploop hoeft te ...
Ik zou elke dag op een vast tijdstip dezelfde soort test doen want daar zit ook nog verschil in qua gevoeligheid, en dan met het vergelijken er een dag tussen uit laten zegmaar, dan zie je het goed. Maar je test positief, dat is het belangrijkste en ze lopen idg niet af!

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

.
Heb je vandaag nog een keer getest? 😘

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Heb je vandaag nog een keer getest? 😘
Dit was woensdag en vandaag. Dus in 48 uur is die wel verdubbeld, en hij is wel ook donkerder dan gisteren.

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Dit was woensdag en vandaag. Dus in 48 uur is die wel verdubbeld, en hij is ...
Ah wat fijn! 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Het gaat niet meer zo snel als in het begin, maar er zit volgens mij nog st ...
Dat ziet er hartstikke mooi uit! 🍀 Maar ik snap je bezorgdheid, omdat ik het zelf meegemaakt heb. Hopen dat we binnenkort een hele mooie echo hebben en alles goed gaat! 🙌🏻🍀

één maand geleden

Reactie op Vlinder37

Dat ziet er hartstikke mooi uit! 🍀 Maar ik snap je bezorgdheid, omdat ik ...
Ah wat spannend ook voor jou nu weer zeg. Duimen dat dit onze plakkertjes zijn 🙏🏻❤️

één maand geleden

Vandaag op 19 dpo gewoon ineens een dye stealer 🥹 Ik ga stoppen met testen en vertrouwen hebben. Ik ga alleen volgende week nog een wekenindicator doen, omdat ik gewoon heeeel graag de 3+ wil zien 🤭

één maand geleden

Ik heb vandaag ook niet getest en ben begonnen met om de dag testen. De streep was goed donker en er was een goede oploop. Ik moet iets meer vertrouwen gaan hebben in m’n lichaam 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Ik heb vandaag ook niet getest en ben begonnen met om de dag testen. De str ...
Ah fijn om te lezen! Duimen dat dit gewoon bij ons allebei goed gaat 🤞🏻🍀