5 Reacties

één maand geleden

Hey Joyce, Ik snap je onzekerheid heel erg. Ik ben nu ook voor de 3e keer zwanger na 2 miskramen, maar kan niet echt bepaald genieten omdat ik steeds bang ben dat het verkeerd afloopt. Zelf heb ik geen advies of dergelijke voor je. Ik hoop dat het voor ons beide goed afloopt dit keer!❤️

één maand geleden

Reactie op Loemia

Hey Joyce, Ik snap je onzekerheid heel erg. Ik ben nu ook voor de 3e keer ...
Haai Loemia, Wat verschrikkelijk dat je hetzelfde heb moeten doorstaan. Het is bijna niet in woorden uit te leggen hoe onzeker je dan nu bent. Ik hoop ook dat we er dit keer goed uitkomen! Hoever ben jij nu? Op 2 oktober heb ik mijn eerste echo. Spannende dagen tot die tijd! Groetjes ✨

één maand geleden

Hi Joyce, Ik snap je heel goed! Ook ik heb dit jaar al twee miskramen gehad en ben nu voor de 3e keer zwanger dit jaar. Hetgeen wat voor mij helpt is proberen de onzekerheid los te laten. Jouw symptomen kunnen zeker de ene dag erger zijn als de andere dag, dat is niet gek. Ik hoop dat het snel 2 oktober is voor je❤️

één maand geleden

Hoi! Hier ook heel herkenbaar. Ik heb in mei een missed abortion gehad met 9 weken en kan nu ook niet genieten van deze zwangerschap. Afgelopen keer en nu ook had ik weinig tot geen symptomen en je let op elk pijntje en krampje in je lichaam. Heb helaas geen tips, behalve afleiding zoeken en de tijd uitzitten.. Dat je borstel in grootte en pijn kunnen wisselen weet ik nog wel van mijn eerste zwangerschap (die goed is gegaan), dus dat hoeft niet per se een slecht teken te zijn. Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk mag je een goede echo hebben

één maand geleden

Hai dames, Ik vind het heel vervelend om te lezen wat jullie hebben doorgemaakt… en ik hoop voor allen dat we nu een positieve afloop hebben! 🫶🏽 Zelf heb ik precies een jaar geleden een miskraam gehad in een prille zwangerschap (7 weken) Afgelopen zaterdag achtergekomen dat we in verwachting zijn met een positieve test maar ik “voel” me totaal niet zwanger. Geen symptomen of kwaaltjes maar wel licht bloedverlies… grote onzekerheid of het allemaal wel goed zit maar zullen daarvoor moeten wachten tot de echo op 30 september.. 🤞🏽