8 Reacties

één maand geleden

Het is moeilijk in te schatten hoe je jezelf tegen dan voelt, de één ligt dagelijkse plat vanwege de vele kwaaltjes zoals bekkeninstabiliteit en de ander loopt nog hard buiten. Maar opzich uit ervaring, zeker omdat Egypte een "relax" vakantie is, kan je dat nog prima doen! Enige wat ik wel zou doen is zorgen voor een goede reis en annuleringsverzekering, in case of, en kijken naar een ziekenhuis in de buurt indien je hulp zou nodig hebben.

één maand geleden

Je zou sowieso even moeten checken bij de maatschappij waar je dan mee gaat. Soms mag je bij 28 weken niet meer mee al. En idd wat Maddie zegt, zorg dat je een goede verzekering hebt, maar vaak heb je dan geen recht op annuleren als je al zwanger was vóórdat je boekt. Het risico os namelijk dan al bekend. Dus even goed uitzoeken 😊 en anders even aan VK vragen wat zij adviseren?

één maand geleden

Dankjewel voor jullie advies, ik ga het inderdaad ook nog navragen bij de VK 😊

één maand geleden

Ik zou gewoon zorgen dat je die weken beide vrij hebt, en tzt pas boeken. Het is zo lastig om te zeggen hoe je je voelt en hoe het gaat dan.. De ene huppelt er doorheen, en de andere is misschien al medisch met veel zorgen.

één maand geleden

Na mijn slechte ervaring van de laatste zwangerschap 😢 Zou ik het zelf niet meer doen of aanraden Je zit in een termijn dat je kindje hulp kan krijgen dat doe ik enkel nog in Nederland Maar kies vooral waar jij je goed bij voelt

één maand geleden

Hier ook bij vorige zwangerschap een weekendje weg met 32wk naar Duitsland. Nergens last van gehad maar plots gebroken vliezen… dan wil je wel heel graag in een Nederlands ziekenhuis liggen ;) Wij gaan binnenkort nog op vakantie maar daarna blijven we lekker in Nederland

één maand geleden

Ik was 33/34 weken en ik kon echt bijna niks meer door bekkenpijn en gewoon huge zijn. Slapen ging slecht op een ander bed en iets ondernemen op de vakantie zat er niet in. Ik zou lastminute kijken. Maar zo ver weg zou ik zeker niet doen met die termijn😅

één maand geleden

ik heb hem vervroegd. ik durf het niet aan. en wil wel echt kunnen genieten op een vakantie.