7 Reacties

één maand geleden

Geloof dat opgezette buik er bij hoort, Ik ben 5 weken in heb het ook. Jaa matige eetlust heb ik ook krijg bijna niets door me strot binnen. Ik draag ook losse dingen. Ik was toevallig aan het lezen net. Hoe zit het met je ontlasting daar kan het ook door komen.

één maand geleden

🤔

één maand geleden

Ik had het vandaag heel extreem en ik ben 6+2 dagen. Moest hele tijd broek openen met zitten, terwijl ik gisteren de broek nog perfect paste!

één maand geleden

Ik ben 4+3 en heb hier ook ontzettend last van. Mijn darmen borrelen ook de hele dag door. Ben sinds dat ik weet dat ik in verwachting ben gestopt met cola, chips etc. Maar blijf een opgeblazen gevoel houden. Eetlust is met vlagen, midden in de nacht soms zin in gekke cravings maar overdag bijna niks eten.. 😕

één maand geleden

Ik heb dit ook inderdaad. Me darmen maken ook echt super veel lawaai vooral savonds maar bloating inderdaad de hele dag door. Spijkerbroeken zitten niet meer fijn.

één maand geleden

Reactie op deetje_

Ik ben 4+3 en heb hier ook ontzettend last van. Mijn darmen borrelen ook de ...
Heel herkenbaar. Ik eet de hele dag heel weinig en moet mijzelf echt helpen herinneren de vaste maaltijden te eten. Maar als ik dan in de avond op de bank lig kan ik niet stoppen met eten…

één maand geleden

Reactie op Carlijn91

Ik had het vandaag heel extreem en ik ben 6+2 dagen. Moest hele tijd broek ...
Ja het is vreselijk, ik kan nog 1 broek redelijk aan en dan stopt het een beetje haha.