6 Reacties

2 maanden geleden

Dat is lijkt prima oploop, over een paar dagen weer eens testen! Kijk, deze testen van mij zijn van dezelfde dag, dezelfde urine alleen een ander merk. Groot verschil qua ‘kleur’ en oploop! Gefeliciteerd 😊🎉

2 maanden geleden

Ziet eruit als een mooie oploop! Als je niet zeker bent van je eisprong, zou het zomaar kunnen zijn dat je nog vroeger bent dan je denkt. Ook als je elke maand een stabiele cyclus had, kan het toch een keer afwijken 😊 En daarbij maakt de een sneller hcg aan dan de ander en kan dat zelfs per zwangerschap verschillen. Ik duim voor je dat je testen verder mooi op zullen lopen 🙏🏻🍀

2 maanden geleden

Toch nog even een digitale gedaan. Zou vandaag 4+1 of 4+2 zijn volgens mij laatste menstruatie. Toch fijn dat dat dan overeenkomt 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Li95

Toch nog even een digitale gedaan. Zou vandaag 4+1 of 4+2 zijn volgens mij ...
Wat super, gefeliciteerd! 😍

2 maanden geleden

Wauw gefeliciteerd! Ik snap die onzekerheid wel 😆 zelf zaterdag voor het eerst positief getest. Gisteren was hij al echt wat duidelijker maar vanmorgen vond ik de oploop weer tegenvallen. Wat vinden jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Wauw gefeliciteerd! Ik snap die onzekerheid wel 😆 zelf zaterdag voor het e ...
Ik zie wel een oploop hoor, tussen de eerste en de derde. Ikzelf test in de ochtend ook wel licht. In de middag zijn mijn testen een stuk duidelijker