12 Reacties

2 dagen geleden

Woon in Hoorn, ben 37 jaar en zwanger van onze vierde kindje Via baby zwemmen kan je ook makkelijk in contact komen

2 dagen geleden

Reactie op doreenk

Woon in Hoorn, ben 37 jaar en zwanger van onze vierde kindje Via baby zwemm ...
Jaa dat wil ik gaan doen vanaf januari! Dan ben ik 22 weken zwanger. Heb je tips qua zwembad?

2 dagen geleden

Hoi Charmaine, ik ben Noortje 23 jaar en bijna 14 weken zwanger van ons 1e kindje,mijn partner is 25. Wij wonen in Grootebroek dus dat is erg dichtbij, je mag me altijd een berichtje sturen.

2 dagen geleden

Hoi! Wij wonen samen met onze dochter Fenna van bijna 2 in Grootebroek. Nu zwanger van ons 2e kindje, een zoon. Ik ben 24 jaar

2 dagen geleden

Reactie op Vogelzang03

Jaa dat wil ik gaan doen vanaf januari! Dan ben ik 22 weken zwanger. Heb je ...
Heb enkel ervaring met de waterhoorn Leuke juf Drukke groep was het maar wel fijn met alle bolle buiken

2 dagen geleden

Reactie op doreenk

Heb enkel ervaring met de waterhoorn Leuke juf Drukke groep was het maar we ...
Ik ging al vrij snel bij me andere kindjes zwemmen

2 dagen geleden

Reactie op wendyxo

Hoi! Wij wonen samen met onze dochter Fenna van bijna 2 in Grootebroek. Nu ...
Ahhh leuk! Ook een jonge mama dus🥰

2 dagen geleden

Mama's die misschien een app groep willen of gewoon contact via WhatsApp?Stuur me dan eventjes je naam en telefoonnummer via een privé bericht. Vind het via het forum onhandig communiceren🥹

één dag geleden

Hoi, ik ben Demi en kom uit Medemblik. Ik vind het ook leuk om in contact te komen met anderen uit de omgeving. Momenteel bijna 15 weken zwanger van mijn eerste kindje.

één dag geleden

Reactie op DemiN27

Hoi, ik ben Demi en kom uit Medemblik. Ik vind het ook leuk om in contact t ...
Als je mijn vriendschapsverzoek accepteert en me je naam en telefoonnummer stuurt in een privébericht zet ik je in de groep!

één dag geleden

Reactie op Vogelzang03

Als je mijn vriendschapsverzoek accepteert en me je naam en telefoonnummer ...
Leuk! Ik heb je een bericht gestuurd

20 uur geleden

Ik heb he ook een bericht gestuurd.