Lieve dames,
Ik ben opzoek naar mama's in de omgeving van Hoorn. Ik ben een jaar geleden verhuisd naar Hoogkarspel en ken eigenlijk niemand in deze omgeving. Geen van mijn vriendinnen wonen in de buurt, ze hebben ook nog geen kinderen en weten dus niet wat ik nu meemaak.
Zijn er mama's in de omgeving die het leuk zouden vinden om gezellig te kletsen en misschien eens af te spreken? Ik zal mezelf kort voorstellen hieronder.
Mijn naam is Charmaine, ik ben 21 jaar en (gepland) zwanger van ons 1e kindje. Ik woon samen met mijn vriend (23 jaar) in Hoogkarspel. Wij hebben gisteren te horen gekregen dat wij een meisje verwachten🩷 ik ben opzoek naar andere mama's in de omgeving omdat ik nog weinig mensen ken en graag ervaringen deel met mensen in de buurt! Ik zit al in een super leuke mama groep alleen wonen deze toppers allemaal zo ver weg🫢 het lijkt me leuk om ook eens af te spreken wat gewoon makkelijker gaat als mensen in de buurt wonen!
Hoi Charmaine, ik ben Noortje 23 jaar en bijna 14 weken zwanger van ons 1e kindje,mijn partner is 25. Wij wonen in Grootebroek dus dat is erg dichtbij, je mag me altijd een berichtje sturen.
Mama's die misschien een app groep willen of gewoon contact via WhatsApp?Stuur me dan eventjes je naam en telefoonnummer via een privé bericht. Vind het via het forum onhandig communiceren🥹
Hoi, ik ben Demi en kom uit Medemblik. Ik vind het ook leuk om in contact te komen met anderen uit de omgeving. Momenteel bijna 15 weken zwanger van mijn eerste kindje.