17 Reacties

één maand geleden

Ik wordt 38 en ben net pril zwanger van ons tweede kindje. Ik was 36 toen ik ons eerste kindje kreeg en werd toen al als oudere mama bestempeld! Ik ontmoette mijn man toen ik 30 was en toen wilde we eerst alles een beetje op orde hebben. Tja, het loopt zoals het loopt!

één maand geleden

Reactie op DutchGirlJay

Ik wordt 38 en ben net pril zwanger van ons tweede kindje. Ik was 36 toen i ...
Ik ben nu 36 en zwanger van nummer 2. Eind oktober word ik 37. Blijkbaar oud dus hahaha. Zijn er dan in het traject andere dingen qua controles ofzo?

één maand geleden

Ik ben 37

één maand geleden

Reactie op JLG87

Ik ben nu 36 en zwanger van nummer 2. Eind oktober word ik 37. Blijkbaar ou ...
Nee hoor controles zijn net zoals bij een ander! Je hebt meer kans op afwijkingen dat wel.

één maand geleden

Hier 38 en voor de 3e keer zwanger. Helaas 2 keer ma, hopelijk nu alles goed!

één maand geleden

Hier 35 jaar. Tweede zwangerschap. Mijn eerste is helaas afgelopen april geëindigd met bijna 21 weken. Ik was zwanger van een Tweeling. Hopelijk gaat deze zwangerschap goed 🙏 op sommige momenten angstig en andere momenten veel vertrouwen. Wij hebben pas met 9.4 weken een echo, omdat we volgende week drie weken op vakantie gaan. We mochten ook bij 6.1 langskomen maar denk dat dit alleen maar meer onzekerheid met zich mee kan brengen als er nog weinig te zien valt. Heb weinig kwaaltjes deze zwangerschap. Vorige keer veel meer maar kan ook door de meerlingzwangerschap komen. Wij waren 32 toen we begonnen met zwanger worden. Maar helaas liet de eerste zwangerschap lang op zich wachten. Ik duim voor ons allemaal dat het goed blijft gaan 🙏🙏

één maand geleden

Reactie op JLG87

Ik ben nu 36 en zwanger van nummer 2. Eind oktober word ik 37. Blijkbaar ou ...
Ik persoonlijk wel, omdat ik een hoge bloeddruk heb. Dus na 12 weken wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis. Was bij de eerste ook. 😊

één maand geleden

Ben 42 jaar en nu 6 wkn zwanger van de eerste 🥰

één maand geleden

36 en zwanger van ons tweede kindje 💕

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger (4,4 weken) van mijn 3e kindje. Afgelopen juni helaas een miskraam gehad, dus hopen dat het nu goed gaat🍀

één maand geleden

Ik ben net een paar dagen 42 en 5 wk zwanger van de tweede. Wij hebben elkaar ook later ontmoet en voor onze eerste 4 miskramen gehad. Hopelijk blijft deze wel meteen weer plakken. Heel onzeker maar ook geleerd dat het niet te controleren is dus even afwachten tot de eerste echo 20-9

één maand geleden

Ik ben 39, volgende maand 40 en zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste is inmiddels 10 jaar ☺️

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger van onze tweede. Onze dochter wordt in oktober vier:) heb afgelopen mei een miskraam gehad. Ik voel me helemaal niet oud gelukkig 😁 en voel vertrouwen in mijn lijf deze keer

één maand geleden

Hier 38 jaar oud en 5 weken zwanger van de 4e🍼 Heb al drie zoons van 14, 8 en 4 jaar oud.❤️

één maand geleden

Ik ben in augustus 39 geworden en nu onverwachts zwanger van de derde! Het is een echte verrassing en ik vind het erg spannend. Al 2 jongens van 10 en 8 jaar.

één maand geleden

Reactie op MiVa1416

Ik ben in augustus 39 geworden en nu onverwachts zwanger van de derde! Het ...
Nieuws al een beetje geland Lijkt me wel positief schrikken Hopelijk mag je er volop van genieten 😘

één maand geleden

Reactie op doreenk

Nieuws al een beetje geland Lijkt me wel positief schrikken Hopelijk mag je ...
Ja gelukkig wel! Het zat niet meer in de planning, maar stiekem altijd al voor een derde willen gaan. Nu voel ik weer helemaal de spanning van de eerste weken hopen dat het helemaal goed zal gaan.