170 Reacties
één maand geleden
Vorig weekend is t mis gegaan met octopus en kreeft. Tsja wat moest ik dan? De servet opeten? De oester heb ik wel laten staan. Ik heb ook al 3x verse sushi, met gefrituurde garnaal naar binnen gewerkt. Als ik het zie, moet ik t hebben. Als je het niet aankan, spuug of poep je t er wel uit. Vroeger mocht je alles en nu niks, dus prima alles met mate. Oke niet roken en alchohol, dat snap ik.
één maand geleden
Reactie op Gunnie
Ik vind het zo moeilijk om lekkere thee te vinden. De meeste thee zit allem ...
Mag kaneel ook niet? Net nog een appel met kaneel op
één maand geleden
Reactie op Gunnie
Geen kaneelthee volgens zwangerhap
De verloskundige zei dat het kaneel deel overdreven is, het gaat erom dat je dit niet in overvloed eet.
Maar het blijft natuurlijk voor iedereen een persoonlijke keuze.
één maand geleden
Wij zijn op vakantie in Duitsland en kregen van de host een tip waar vandaag de lekkerste schwarzwalderkirschtaart te krijgen is. Dus wij naar dat cafe om te proeven, bij de eerste hap proef ik de alcohol al 😅 de taart was super lekker maar ik heb m toch ma laten staan 😂
één maand geleden
Reactie op Dina1638
Hoe zit het met calamaris/inktvisringen? De ene website zegt dat het mag, d ...
Dit zegt de zwangerhap app, deze houd ik eigenlijk altijd aan!
één maand geleden
Ik heb dus vannacht gedroomd dat ik 2 dagen achter elkaar 2 wijntjes op had, omdat ik dacht dat het mocht. 🤣🤣 Ze smaakte wel goed in m'n droom!
één maand geleden
Wij zouden lasagne eten vanavond, maar nu blijkt de groentemix met champignons 3 dagen over datum . Kan ik dat eten? Ziet er nog oke uit. M'n vriend vind het onzin dat ik het nu niet wil eten dus moet of het opeten of zelf iets anders te eten regelen..