170 Reacties

één maand geleden

Reactie op Papilio

Dit kun je echt zeker nog eten 😊
Tenminste, als het er prima uitziet en prima ruikt!

één maand geleden

Reactie op Sanne06092024

Wij zouden lasagne eten vanavond, maar nu blijkt de groentemix met champign ...
Als het er goed uitziet en het pakje staat niet bol, zou ik het persoonlijk nog wel eten. Wel even goed aanbakken.

één maand geleden

Thanks! M'n vriend had het er al in gegooid dus geen idee of het zakje nog oke was en goed rook haha. Ga het er maar op wagen..

één maand geleden

Reactie op ms.melanie25

Ik wist dit ook oprecht niet! Bij kroepoek denk je ook niet van dat moet ik ...
Tja vroeger rookte en dronken ze ook tijdens de zwangerschap 🥲, dus het komt natuurlijk ook door onderzoek. Maar ik vind wel dat alle voorschriften een beetje angstzaaiend zijn. Ik zou willen dat ik er makkelijker mee om kon gaan!

één maand geleden

Reactie op Sanne06092024

Wij zouden lasagne eten vanavond, maar nu blijkt de groentemix met champign ...
Lasagne heeft als het goed is een halfuur in de oven gezeten, dan zal het wel prima zijn. Hopelijk heb je ervan genoten 😉

één maand geleden

Reactie op VeelzijdigeGolf254966

Lasagne heeft als het goed is een halfuur in de oven gezeten, dan zal het w ...
Jaa smaakte goed! Dankjewel voor de geruststelling haha :)

één maand geleden

Reactie op heggeschaar

Ik heb dus vannacht gedroomd dat ik 2 dagen achter elkaar 2 wijntjes op had ...
Ik had precies hetzelfde 😂

één maand geleden

Reactie op Sulan

Niet gegeten, wel gekocht. Tjaptjoy verspakket van de lidl. Beval dus alcoh ...
Lidl heeft dat wel vaker haha, zo ook in de hotdog broodjes van de Amerikaanse weken 😅🤣

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini

Lidl heeft dat wel vaker haha, zo ook in de hotdog broodjes van de Amerikaa ...
Hahha meen je! Wat bijzonder! Ook gek dat je geen melding krijgt met kopen eigenlijk dan toch? Als er genoeg inzit om het op de verpakking te vermelden😂

één maand geleden

Reactie op Sulan

Hahha meen je! Wat bijzonder! Ook gek dat je geen melding krijgt met kopen ...
Het staat bij die broodjes op de verpakking, maar bij hotdogbroodjes kijk je toch niet snel naar de ingrediënten haha

één maand geleden

Ik eet mee met mijn schoonouderd vandaag en morgen omdat mijn partner op vakantie is. Nu staat vanavond een garnalen pasta op het menu, alleen weten zij nog niet dat ik zwanger ben. Kan ik hier een paar van eten of niet, ik ben normaal een vis liefhebber.

één maand geleden

Ik pakte laatst saté waarvan ik dacht dat het kipsaté was. Niet dus en niet helemaal doorbakken😅

één maand geleden

Reactie op Mei2001

Ik eet mee met mijn schoonouderd vandaag en morgen omdat mijn partner op va ...
Ik zou dit echt niet eten.. garnalen zijn niet ok. Kijk anders op de zwangerhap app

één maand geleden

Reactie op Mei2001

Ik eet mee met mijn schoonouderd vandaag en morgen omdat mijn partner op va ...
Ik heb het mijn vorige zwangerschap af en toe gegeten en deze zwangerschap ook. Niet gelijk 20 garnalen maar 2 of 3 per keer. Op de zwangerhapp app wordt inderdaad afgeraden om het te eten maar er staat wel bij dat je je niet gelijk zorgen hoeft te maken als je het wel een keer hebt gegeten. Maar in the end is het een afweging die je zelf moet maken.

één maand geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb het mijn vorige zwangerschap af en toe gegeten en deze zwangerschap ...
Ik vond het erg lastig maar kon ook niet zeggen dat ik geen garnalen wou eten, dus heb er wel een paar gehad. Ik zou het nu zeker niet meer eten maar ik kon nu voor mijn gevoel even niet anders.

één maand geleden

Ik heb per ongeluk een kruidenmix gegeten waar kurkuma in zit.... ik wist niet dat het erin zat. Het is waarschijnlijk maar heel weinig. Maar schrok wel ff. Nu hopen dat het geen probleem is 🫣. Ben 6+5 weken

één maand geleden

Reactie op jacq1987

Ik heb per ongeluk een kruidenmix gegeten waar kurkuma in zit.... ik wist n ...
Volgens mij kan je kurkuma gewoon eten? Zwangerhap keurt het in ieder geval goed

één maand geleden

Reactie op jacq1987

Ik heb per ongeluk een kruidenmix gegeten waar kurkuma in zit.... ik wist n ...
:)

één maand geleden

Reactie op heggeschaar

:)
Oh gelukkig! Ik las namelijk ook dat her schadelijk kan zijn

één maand geleden

3 dagen voor de test nog alcohol staan drinken. Was er totaal niet mee bezig en had ook echt geen positieve test verwacht. ‘Oh nee ik heb zaterdag nog gedronken en een sigaretje gerookt’ bulderde ik er huilend uit 😂