6 Reacties

16 dagen geleden

Jaa daar ben ik oprecht ook heel benieuwd naar… Ik dacht misschien met kolven dat je ze gewoon in kan houden…

16 dagen geleden

Ik heb ook tepelpiercings gehad maar helaas doordat mijn tepels al heel snel pijnlijk en gevoelig werden en de piercings dit verergerde heb ik ze er met 5 weken al uit gehaald want ik kon het niet meer verdragen sindsdien voelt het stukken fijner. Verder heb ik ook andere piercings tong en neus. Maar ook afgelopen weekend mijn tongpiercing verwijderd omdat ik maar bleef overgeven door de aanraking tegen m'n gehemelte. Maar alles met liefde voor de kleine 😊

16 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Ik heb ook tepelpiercings gehad maar helaas doordat mijn tepels al heel sne ...
Overigens had ik al uitgezocht hoe het zit met borstvoeding had ik mijn tepelpiercing wel kunnen inhouden. Als je echt borstvoeding geeft direct uit de borst dan moet de piercing uit de desbetreffende borst verwijderd worden tijdens het voeden maar wanneer je niet bezig bent met voeden kan deze gewoon in blijven. Het gaat er vooral om dat dan de kleine niet per ongeluk een deel kan inslikken mocht er iets van de piercing losraken. Met kolven heb ik geen idee al lijkt het mij fijner als er dan niks in de weg zit in de tepel, maar ik denk dat dit ook ligt aan hoelang je jouw piercings hebt en hoeveel last je er van hebt zelf.

16 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Overigens had ik al uitgezocht hoe het zit met borstvoeding had ik mijn tep ...
Hhmmm dankjewell ☺️

16 dagen geleden

Hou er ook rekening mee dat er melk uit de gaatjes van je tepelpiercing kan komen. Ondanks dat ik die van mij al 20 jaar niet meer draag, kwam er wèl melk uit. Omdat je tepels ook gaan groeien kan het misschien fijner zijn om er een flexibele piercing in te zetten, maar voor info zou ik ook gewoon naar je piercer gaan.

15 dagen geleden

Hii! Weet niet of het gezegd is maar wel goed om rekening mee te houden. Als je ze elke keer uit moet doen heb je wel kans op infecties bij de tepels! Ik heb ze er dus uitgehaald. Je kan gewoon borstvoeding geven maar ik dacht ik heb geen zin dat mijn tepels elke keer ontsteken. Ik heb sowieso snel last dat ze soms wat ontstoken zijn, ookal heb ik ze al 10 jaar. Weet niet of dat iets is om mee te nemen in je besluit? Ze adviseren ze dan 3 maanden van te voren eruit te halen, zodat het goed geneest.