19 Reacties

één maand geleden

He c-Flore. Ik ervaar dit ook. Ik ben nu 5+6. Het voelt vandaag aan alsof ik een lichte menstruatie heb. Lage rugpijn en pijn aan mn buik/liezen. Ik heb geen bloed gezien, echter wel na geslachtsgemeenschap wat roze/bruine afscheiding.. ik denk zelf dat het erbij hoort maar je weet maar nooit

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

He c-Flore. Ik ervaar dit ook. Ik ben nu 5+6. Het voelt vandaag aan alsof i ...
Vervelend dat je dit ook hebt! Ergens wel geruststellend dat ik niet de enige ben, volgens mij kan lichte pijn er wel bij horen inderdaad ivm oprek baarmoeder en verplaatsen van darmen.. laten we hopen dat dat het is. Woensdag zal ik het vragen ook aan gynaecoloog. Ik ben ook vandaag 5+6 :)

één maand geleden

De menstruatie achtige pijn hoort erbij 😄

één maand geleden

Reactie op c-flore

Vervelend dat je dit ook hebt! Ergens wel geruststellend dat ik niet de eni ...
Ja snap ik. Ahh spannend. Veel succes bij de gynaecoloog. Ik hoop dat alles goed is bij jou. Laat je het weten?

één maand geleden

Ik ben vandaag ook 5+6! Heb zelf ook regelmatig last van die menstruatiepijn en veel over gelezen maar schijnt normaal te zijn! Wanneer ik ongesteld ben heb ik vooral heel erg rugpijn en die menstruatiepijn ervaar ik nu ook 😉

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Ik ben vandaag ook 5+6! Heb zelf ook regelmatig last van die menstruatiepij ...
He wat toevallig! Oké dat stelt me al een beetje gerust. Ik begon het vandaag echt somber in te zien.. ook m’n symptomen zijn heel wisselend. Ik denk dat ik me maar even op iets anders moet gaan focussen om afleiding te hebben

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Ik ben vandaag ook 5+6! Heb zelf ook regelmatig last van die menstruatiepij ...
Dat stelt wat gerust! Voelt zo vreemd dat die pijn hetzelfde is, dat associeer je nu echt met iets negatiefs en ergs 😅 maar anderzijds er gebeurt natuurlijk alsnog van alles in de baarmoeder nu, dus ergens ook wel logisch wellicht. Afwachten, duimen en proberen niet teveel zorgen te maken ;) Trok gisteravond helemaal door naar mijn liezen ook, maar geloof dat ook dat er wel bij kan horen :)

één maand geleden

Hi dames. Ik heb vanochtend contact gehad met de praktijk, wat ik denk helaas dat er bij mij wel sprake is van een miskraam. Ik voelde me gisteren echt niet goed. Na de gemeenschap bloedverlies en vandaag ook nog steeds. Verder menstruatie pijn, voornamelijk pijn aan mn rug. Ik krijg nu een vervroegde echo volgende week vrijdag..

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Hi dames. Ik heb vanochtend contact gehad met de praktijk, wat ik denk hela ...
Wat naar! Spannend dus. Hoeveel weken ben je nu? Bloeden na gemeenschap kan wel normaal zijn, heb ik ook gehad. Zitten er geen stolsels bij? Ik ga voor je duimen.

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Hi dames. Ik heb vanochtend contact gehad met de praktijk, wat ik denk hela ...
Oh jee! Wat is precies de reden dat ze een miskraam vermoeden? Alles wat je schrijft lijkt normaal te zijn bij een zwangerschap (ook bloedverlies na gemeenschap).

één maand geleden

Reactie op c-flore

Wat naar! Spannend dus. Hoeveel weken ben je nu? Bloeden na gemeenschap ka ...
Ik ben vandaag 5 weken. Ik gaf zelf aan dat ik denk een miskraam te hebben door de menstruatie achtige klachten en het bloedverlies. De assistente dacht zelf niet meteen aan een miskraam of ik zou al meer bloedverlies moeten houden zei ze. Er zitten nog geen stolsels bij. Dankjewel!! 🙏

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Oh jee! Wat is precies de reden dat ze een miskraam vermoeden? Alles wat je ...
Ik vermoed zelf een miskraam. Het voelt gewoon niet goed. De assistente van de praktijk kan natuurlijk nog niet zeggen wat het precies is en ze zei inderdaad dat vrouwen vaak bloedverlies hebben na gemeenschap. Het blijft afwachten. Hoe gaat het met jouw symptomen?

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik ben vandaag 5 weken. Ik gaf zelf aan dat ik denk een miskraam te hebben ...
Hoe gaat het met jouw symptomen eigenlijk? Ik hoop dat alles goed gaat voor je!

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik vermoed zelf een miskraam. Het voelt gewoon niet goed. De assistente van ...
Zo lastig hè. Ik merk ook dat je je eigen gevoel een beetje probeert te beschermen door te denken ‘het is vast een miskraam’. Dan kan het niet tegenvallen ofzo. Vreselijk die onzekerheid. Maar het kan nog alle kanten op gaan bij jou als ik dit zo hoor! Ik ga voor je duimen. Lief dat je het vraagt! Ik had vandaag eigenlijk nergens last van (behalve die gevoelige borsten die ik al weken heb). Dat maakt me ook wel weer onzeker ofzo. Net gesport en nu voel ik wel weer die menstruatiepijn en dat stelt dan juist wel weer gerust. Ik heb 25 sept (volgende week woensdag) de eerste echo en kan echt niet meer wachten.

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Zo lastig hè. Ik merk ook dat je je eigen gevoel een beetje probeert te bes ...
Jaa dat had ik vanochtend inderdaad wel! Maar eerlijk gezegd wordt mijn gevoel steeds meer versterkt. Maar heel gek misschien, ik heb er eigenlijk vrede mee. Ik realiseerde me dat je er toch geen invloed op hebt en dat geeft ook enorme rust. Gek hè dat als je geen klachten hebt dat je dan ook denkt dat het niet goed is. Ik ben heel benieuwd! Wens je een fijne eerste echo toe ☺️

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ja snap ik. Ahh spannend. Veel succes bij de gynaecoloog. Ik hoop dat alles ...
Vandaag de echo gehad. Kloppend hartje gezien, maar het is nog zo mini dat het nog niet zoveel tot mijn verbeelding sprak. De Cyste die ik blijkbaar op mijn linker eierstok heb was duidelijker zichtbaar 🤣 De pijn is er nog steeds, maar hoort er waarschijnlijk gewoon bij. Merk dat ik nu vooral even moet wennen aan de vele zkh afspraken. Over 2 en 4 weken de volgende gepland staan.

één maand geleden

Reactie op c-flore

Vandaag de echo gehad. Kloppend hartje gezien, maar het is nog zo mini dat ...
Heyyy wat fijn om te horen! Goed nieuws zeg. Het zal inderdaad nog heel klein zijn. Zij zullen er wel verstand van hebben haha. Ah zou je daar een beetje bloed van gehad hebben? Of had je helemaal geen bloedverlies. Ik weet het even niet meer. Snap ik. Even wennen al die afspraken

één maand geleden

Reactie op c-flore

Vandaag de echo gehad. Kloppend hartje gezien, maar het is nog zo mini dat ...
Wat een fijn nieuws!