14 Reacties
14 uur geleden
Nee niet mee gemaakt maar wel jou even bellen hoeft niets zijn kam van de bloedverdunners sussen
12 uur geleden
Ik zou idd even bellen, beter te vaak dan te laat.
We vraag ik me af, mag je bloedverdunners slikken tijdens de zwangerschap? Ik moet alleen tijdens de zwangerschap bloedverdunners gebruiken (om een andere reden: trombose in het verleden) maar bij mij wordt duidelijk aangegeven dat zwangere vrouwen alleen bloedverdunners mogen spuiten omdat er geen duidelijk onderzoek is gedaan waarbij ze kunnen aangeven dat bloedverdunners slikken geen kwaad kan voor de baby. (geloof mij dat ik alles geprobeerd heb om pillen te krijgen ook bij mijn vorige zwangerschap, want mijn fobie voor naalden is extreem 🙈. Maar dit mag gewoon simpelweg niet zeggen ze. Geen idee of dat ook nog verschil kan maken?
12 uur geleden
Reactie op dannyck 💙
Ik heb poeder. Onder de 100mg mag in de zwangerschap daarboven kan het geva ...
Aaah dan zou dat wel goed moeten zijn!☺️ Ik zal dat ook eens navragen want ik heb liever een poedertje dan een naald😅
12 uur geleden
Reactie op dannyck 💙
Ik heb poeder. Onder de 100mg mag in de zwangerschap daarboven kan het geva ...
Ik heb pillen, die ik moet oplossen in water en zit boven de 100 mg (ben wat zwaarder dus wss vanwege gewicht?) maar via het EMC ziekenhuis gekregen dus zou niet begrijpen als dat niet oke is… hmm
12 uur geleden
Reactie op Tes6891
Ik heb pillen, die ik moet oplossen in water en zit boven de 100 mg (ben wa ...
Ja dit is wat ik had gezien op internet. Ik zelf ook via het ziekenhuis. Misschien ligt het ook aan de ernst van de zaak de ene heeft het natuurlijk harder en meer nodig als een ander
12 uur geleden
Reactie op dannyck 💙
Ja dit is wat ik had gezien op internet. Ik zelf ook via het ziekenhuis. Mi ...
Ah ja, dan snap ik het wel, internet is ook een eenzijdig beeld soms, al is het vaak ook wel waar.
In mijn geval wel serieus ivm acute ernstige PE op de OK en mijn zoontje is overleden 3 dagen na de geboorte vanwege teveel schade in zijn lijfje door wss niet goed doorbloedde placenta.. dus eigenlijk 2 redenen voor Ascal.
12 uur geleden
Reactie op Nmr2ontheway
Ik zou idd even bellen, beter te vaak dan te laat.
We vraag ik me af, mag ...
Ik heb dit ook! Bloedverdunners mogen alleen in de vorm van naalden worden toegediend. En niet met pillen. Dat is tenminste wat mijn gynaecoloog zegt.