10 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ja herkenbaar, ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook vaak.

één maand geleden

Dit heb ik in mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ik ben bij een bekkenfysio geweest en zij heeft mijn stuitje recht gezet, dat heeft echt heel goed geholpen.

één maand geleden

Ja ik had dit ook bij en na mijn eerste zwangerschap, ben naar de bekkenfysio geweest en die heeft veel goede tips gegeven

één maand geleden

Ik heb dit ook en ben pas 9+3. Soms lijkt het wel alsof de pijn er soort van inschiet als ik opsta of na een wandeling ofzo. Dat ga ik nooit de hele zwangerschap vol houden. Voor degene die fysio hebben gehad, helpt dat snel of is het steeds een tijdelijke oplossing tot de volgende afspraak?

één maand geleden

Ik heb dit vooral als ik aan het werk ben en veel zit. Echt heel pijnlijk! Dinsdag moet ik naar de fysio.

één maand geleden

Reactie op DeniseHK94

Ik heb dit ook en ben pas 9+3. Soms lijkt het wel alsof de pijn er soort va ...
Ik kon gelijk tips gebruiken om het te verbeteren, maar het ligt denk ik ook een beetje aan de oorzaak

25 dagen geleden

Ik heb dit ook, alleen dan alleen maar als ik lig. Hebben anderen dit ook?

25 dagen geleden

Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Mijn fysio heeft toen dry needling toegepast en het was na twee behandelingen weg! Dus aanrader om hierover na te vragen bij de fysio .

24 dagen geleden

Dit had ik ook een weekje, daarna is het weggetrokken vanzelf.

24 dagen geleden

Ja, dit is ook echt een bekkenklacht. Je spieren van je bekkenbodem zitten ook aan je stuitje vast. Had er last van bij mijn vorige 2 zwangerschappen en nu weer. Ikzelf heb gemerkt dat het trainen van de bilspieren (glutes) wel goed werkt. En verder oppassen met draaiende bewegingen. Zoals met 2 benen uit de auto stappen en winkelwagentjes even proberen te laten staan. Bij de eerste nam ik het niet zo serieus en kon toen heel lang niet fietsen of normaal zitten omdat alles het stuitvlies dan irriteerde. Goed dat je dus wel tips vraagt en het serieus neemt!