12 Reacties

één maand geleden

Jaa hier! Metoclopramide. Hiervoor al reistabletten en emasefene gehad maar dat deed niets. Nu gaat het goed

één maand geleden

Wat bij mij hielp was een likje zout klinkt echt raar maar hielp wel. En dan niet veel hoor net als bij een shotje zeg maar 🤣 Kreeg dit als tip van een vriendin

één maand geleden

Metoclopramide, emasefene, superimal, maagbeschermers, gembertabletten gehad. Niks hielp. Ik bleef maar misselijk en heel veel overgeven. Uitdroging als gevolg en toen in het ziekenhuis ondansetron gekregen (werkzamestof zofran). Dit helpt zeker tegen overgeven, sindsdien niet meer gedaan. De misselijkheid bleef wel.

één maand geleden

Zofran. Ik dacht dat ik er goed af kwam dit keer maar helaas met 7 weken weer hg zwangerschap. Bij mij helpt alleen zofran, die haalt de scherpe randjes er vanaf

één maand geleden

Vanalles geprobeerd. Suprimal maagbeschermers, meticlopramide, okugest, gemberpillen, emasefene, zofran. Niks hielp. Als laatste zei de huisarts dat ik ceterizine moest proberen. Hooikoortstabletten. Nu dag 3 nog niet overgegeven😀

één maand geleden

Ik slik Emesafane tegen de extreme misselijkheid. Dit werkt voor mij echt goed

één maand geleden

Ik zit nu na 3 ziekenhuisopnames vanwege HG aan de ondansetron. Echt paardenmiddel, sinds ik het gebruik niet meer misselijk geweest behalve als ik niet op tijd eet. Door deze medicatie voel ik me weer een levend mens 😅

één maand geleden

Suprimal werkt bij mij voldoende.

één maand geleden

Navalit het beste die er is

één maand geleden

Via de huisarts eerst suprimal en emesafene geprobeerd, deed niets. Daarna kreeg ik metaclopramide, het overgeven bleef een paar dagen weg, maar daarna kwam het weer net zo hard terug. Daarna door uitdroging twee keer dagopname gehad in het ziekenhuis waarbij ik daarna ondansetron/zofran kreeg, wat een opluchting! Ik gebruik het nu nog steeds, in combinatie met de metaclopramide. Ik ben nog steeds misselijk, maar ik kan genoeg eten/drinken om uitdroging te voorkomen. Ik hoop voor iedereen met een hg zwangerschap dat het binnenkort minder wordt!

één maand geleden

Wat fijn dat je dit topic geopend hebt. Ik zit middenin mijn derde zwangerschap, en ben ongelooflijk beroerd. 2 kindjes rondlopen, waar ik betrokken op wil zijn en door wil, maar wat soms gewoon niet lukt. Dat maakt me echt verdrietig. Hier ook Zofran, maar kreeg bij de apotheek zon schuldgevoel aangepraat dat ik er echt mee zat. Er is alleen echt geen andere manier, als ik de kinderen tussen nu en januari nog enigzins aandacht wil geven.

één maand geleden

Ik had het gevoel dat niemand in deze geboorte club aan de Zofran zat, dus ben echt blij om te lezen dat dat wel zo is.