83 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal, wat leuk om al die positieve testen te zien zeg! 🥰

2 maanden geleden

Hier ook net met 9DPO getest, ik denk nu ook 3 weken 2/3 dagen ongeveer. Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op jongdejuul

Hier ook net met 9DPO getest, ik denk nu ook 3 weken 2/3 dagen ongeveer. Ge ...
Gefeliciteerd

2 maanden geleden

Hoi, Hier vanochtend ook licht positief getest. Hopelijk loopt hij komende dagen op. Hoe betekenen jullie de omgerekende tijd? Is dat vanaf eerste dag laatste menstruatie? Dan zou dit bij mij vandaag 3 weken en 2 dagen zijn ☺️

2 maanden geleden

Reactie op qedl

Hoi, Hier vanochtend ook licht positief getest. Hopelijk loopt hij komende ...
Heb je ovulatietesten gebruikt?

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Heb je ovulatietesten gebruikt?
Ja, hierbij denk ik dus dat ovulatie 11-8 was 😅

2 maanden geleden

Yess😍 hier ook een positief testje zojuistt

2 maanden geleden

Vandaag 3 weken + 5 dagen. Vrijdag is mijn nod

2 maanden geleden

Hier ook hele lichte streepjes op alle 3 de testen 😁 deze site upload the afbeeldingen alleen zwaar gecomprimeerd / pixelig, in t echt zie je t veel beter

2 maanden geleden

Reactie op qedl

Ja, hierbij denk ik dus dat ovulatie 11-8 was 😅
Ook 30.07 laatste ongesteldheid? Ik had ook ovulatie 11/08 en vanmorgen lichte streepjes op 3 verschillende testen 😍

2 maanden geleden

Komende zaterdag is mijn nod, maar ook ik kan bij de club! 🥳

2 maanden geleden

Hier ook😍🎉

2 maanden geleden

Vandaag getest 3+5. Vier maanden na een miskraam met 7 weken. Heel erg blij en uiteraard spanning tot eerste goede echo

2 maanden geleden

Vandaag precies 4 weken zwanger doormiddel van icsi het blijft voor ons heel spannend. Dit omdat ik door adenomyose tot 12 weken een vergrote kans heb op een miskraam. Helaas al 2x gehad. Maar we blijven positief en het streepje was vandaag al donkerder als gister🍀

2 maanden geleden

Zojuist positief getest, 3+5. Héél onverwacht

2 maanden geleden

Ik ben ook positief… maar ook heel bang de vorige keer een miskraam op 5+3. Scheelt dat ik nu op 5+6 een echo mag ❤️

2 maanden geleden

Vandaag nod, ovulatie was 11 augustus. Bloednerveus maar volgens mij is dit wel goed. Mn sensitestjes lopen ook al redelijk op al denk ik echt dat ik moet stoppen met testen het is redelijk obsessief aan het worden. 4+2 nu dus!

2 maanden geleden

🥰 nog 5 dagen tot aan mijn ongesteldheid. Als dit goed gaat 05/05/2025 uitgerekend! 😃

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Vandaag nod, ovulatie was 11 augustus. Bloednerveus maar volgens mij is dit ...
Hee beccie vraagje maar hoe tel jij… ik had 11 aug ook positieve ovulatie test… ik snap niks van dat tellen

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Hee beccie vraagje maar hoe tel jij… ik had 11 aug ook positieve ovulatie t ...
Ik heb een fout gemaakt, het was 9 augustus. 11 was mn verjaardag. Snap je het tellen nu wel?