83 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Vandaag nod, ovulatie was 11 augustus. Bloednerveus maar volgens mij is dit ...
Ik had ook 9 augustus mijn ovulatie. Volgens de app ben ik nu 3 weken en 6 dagen zwanger. Morgen is mijn nod, en ben ik 4 weken zwanger. Hoe kan het dat jij dan al verder bent? Ik bedoel het niet verkeerd ik ben gewoon nieuwsgierig of ik dan wel goed zit 😃

2 maanden geleden

Reactie op Kimx1995

Ook 30.07 laatste ongesteldheid? Ik had ook ovulatie 11/08 en vanmorgen lic ...
Laatste ongesteldheid begon 28-7 en duurde 5 dagen ☺️ Gisteren met cb digitaal getest en elke dag Action early alles is positief. Voor iedereen met een goede test, (een voorzichtige) gefeliciteerd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Melissa1234567

Ik had ook 9 augustus mijn ovulatie. Volgens de app ben ik nu 3 weken en 6 ...
Oh ja dat is dan wel echt vreemd. Mn laatste dag ongesteld was 23 juli. En ik zou 22 augustus weer ongesteld worden. Wanneer was je laatste dag ongesteld en hoe lang is je cyclus dan normaal?

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Oh ja dat is dan wel echt vreemd. Mn laatste dag ongesteld was 23 juli. En ...
22 juli is voor mij de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, tot 26 juli. Vandaag is mijn NOD. Mijn cyclus is 32 dagen

2 maanden geleden

Reactie op Melissa1234567

22 juli is voor mij de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, tot 26 ju ...
Nou snap ik het ook niet meer😅 mijn cyclus is rond de 30 dagen. Welke app gebruik je? Of bedoel je gewoon deze?

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Nou snap ik het ook niet meer😅 mijn cyclus is rond de 30 dagen. Welke app ...
Ik gebruik de pre mom app en overal waar ik de uitgerekende datum probeer uit te rekenen geeft vanaf vandaag ook precies 4 weken aan.

2 maanden geleden

Reactie op Melissa1234567

Ik gebruik de pre mom app en overal waar ik de uitgerekende datum probeer u ...
Ik begrijp dit ook niet. Heb hem net ingevuld en ook daar 4+3 vandaag. Misschien dat iemand anders dit wel begrijpt

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Ik begrijp dit ook niet. Heb hem net ingevuld en ook daar 4+3 vandaag. Mis ...
Haha idd! Dan hoor ik het graag 🙈😂

2 maanden geleden

Vandaag nog even deze gedaan, dan helemaal zeker van een positieve test 😍

2 maanden geleden

3+1 maar test geeft geen tweede streepje. Morgenochtend weer proberen, volgens coolblue dan ook de eerste mogelijkheid maar ja.. was eigenwijs en wilde het toch proberen. Wel echt symptomen dus ik twijfel niet. Maar bevestiging zou fijn zijn

2 maanden geleden

3+2, donderdag zou ik ongesteld moeten worden (bij 24 dagen), althans mijn. Cyclus is of 24 of 26 dagen. Beetje per maand versxhillend. Ik heb de extra vroeg testen van thuistestenkopen, zijn die goed? anders haal ik een cb test. Ik heb wel echt symptomen, misselijk!, rugpijn, krampen, maar begin nuaan mezelf te twijfelen. of die symptomen mogelijk meer psychische zijn omdat ik het zo graag wil.

2 maanden geleden

3+2, donderdag zou ik ongesteld moeten worden (bij 24 dagen), althans mijn. ...
Die van kruidvat testen vroeg, ook albertheijn ben ik positief over en die van clearblue doe ik er inderdaad ook nog achteraaan voor de zekerheid

2 maanden geleden

vandaag 10dpo en al deze test komende dagen even door testen of hij donkerder word, 28 augustus is mijn nod🤞🤞🤞 probeer nog niet te blij te zijn want heb in mei een miskraam gehad van me 1ste kindje bij 11 weken dus zo bang... maar duimen dat dit goed mag gaan🤞🍀

2 maanden geleden

Na ruim twee jaar proberen ben ik zwanger van de 4e IUI! 🥹 Na een vroege miskraam in april merk ik dat mijn partner en ik allebei gespannen zijn nu, maar zo'n mooie oploop hebben we de vorige keer niet gehad. Hopelijk is dit een goed teken 🥹🙏🏻🍀

2 maanden geleden

Hier nu 10dpo (3w3d) en ook een positief testje, na 2 jaar!

2 maanden geleden

Zooo spannend! Gefelicteerd iedereen. Ik gisteren op dpo10 een positieve test. Is dit nog te vroeg om al blij te zijn, zo eng! T was een lange reis en ben waarsch ietsje ouder dan jullie! (39). Dit zou m’n eerste worden, zit op 3 weken en 2 dagen ☺️

2 maanden geleden

Vanmorgen🥰 uitgerekend 2 mei.

2 maanden geleden

Ik testte gisterochtend positief (had zaterdag ongesteld moeten worden), 3 weken en 6 dagen momenteel. Vanmiddag een clearblue halen voor een digitale omdat ik het nog niet echt kan geloven. Dit is ons 1e kindje en het was/is ronde 2. Durf ook nog niet echt blij te zijn want best wel een beetje bang voor een teleurstelling? Hebben meer vrouwen dat?

2 maanden geleden

Reactie op remycarolien

Ik testte gisterochtend positief (had zaterdag ongesteld moeten worden), 3 ...
Heeel herkenbaar.. het is nog zo fragiel en alles, vraag me echt af wanneer het 'echt' voelt. Denk de echo haha

2 maanden geleden

Afgelopen woensdag positief getest met een super licht streepje, nu is het gelukkig alweer donkerder! Ben zo onzeker of het de eerste weken goed zal gaan.. weet iemand hoeveel de clearblue nu kwa weken aan zou moeten geven? Ik had ongeveer vandaag ongesteld moeten worden