10 Reacties
één maand geleden
Ik ga zelf een paar zwangerschapsleggings halen en misschien één spijkerbroek en een wat nettere broek. Combineren met oversized truien die ik al heb en nog een paar leuke tops/blousjes erbij halen. H&M heeft leuke positiekleding vind ik en ook wel prima prijsjes. En misschien ook nog even op Vinted koekeloeren aangezien de meeste positiekleding nog zo goed als nieuw is.
één maand geleden
Ik heb bij de H&M altijd wel fijne broeken gevonden en flarden broeken van Only waren ook fijn. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger in 2 jaar en ik zie best wel op tegen de ‘zwanger’ look (eindeloze t-shirts met broek, staat ook niet het beste bij mijn figuur) Ik heb Boohoo gevonden hier staan ook betaalbare wat ‘leukere’ outfits en setjes op, jumpsuits, leuke jurken voor avondje uit etc. Heb net besteld, bevalt goed alleen viel bij mij een beetje groot nu nog❤️
één maand geleden
H&M heeft wel wat leuke spullen.. maar vooral online. In de winkel vond ik het aanbod maar karig.
Maar even: kunnen we het aub niet positiekleding noemen 😂krijg hier echt kippenvel van haha