10 Reacties

24 dagen geleden

Ik ga zelf een paar zwangerschapsleggings halen en misschien één spijkerbroek en een wat nettere broek. Combineren met oversized truien die ik al heb en nog een paar leuke tops/blousjes erbij halen. H&M heeft leuke positiekleding vind ik en ook wel prima prijsjes. En misschien ook nog even op Vinted koekeloeren aangezien de meeste positiekleding nog zo goed als nieuw is.

24 dagen geleden

Anna Field bij Zalando heeft betaalbare positiekleding. Vooral lekkere basics in multipacks.

24 dagen geleden

Ik heb bij de H&M altijd wel fijne broeken gevonden en flarden broeken van Only waren ook fijn. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger in 2 jaar en ik zie best wel op tegen de ‘zwanger’ look (eindeloze t-shirts met broek, staat ook niet het beste bij mijn figuur) Ik heb Boohoo gevonden hier staan ook betaalbare wat ‘leukere’ outfits en setjes op, jumpsuits, leuke jurken voor avondje uit etc. Heb net besteld, bevalt goed alleen viel bij mij een beetje groot nu nog❤️

24 dagen geleden

Ik zou bij spijkerbroeken erop letten dat ze aan de binnenkant een elastiek hebben dat je kan verstellen (net als bij kinderbroeken). Broeken die dat niet hebben, kunnen afzakken.

24 dagen geleden

Op Asos zijn ook heel veel leuke dingen! Mooie jurken vooral

24 dagen geleden

Temu ideaal en zeker te betalen

24 dagen geleden

Zeeman heeft online zwangerschapskleding die betaalbaar is en goed

24 dagen geleden

H&M heeft wel wat leuke spullen.. maar vooral online. In de winkel vond ik het aanbod maar karig. Maar even: kunnen we het aub niet positiekleding noemen 😂krijg hier echt kippenvel van haha

24 dagen geleden

Vinted

23 dagen geleden

Zojuist een jas bij de prenatal gekocht met kleine korting. Is zo'n jas met tussenstuk dus kan m nu ook al aan zonder het tussenstuk. Prima jas voor vrij klein prijsje!