7 Reacties

één maand geleden

Ik zie dat je op de geüploade foto geen lijntje ziet, in het echt zie je wel een heel licht lijntje

één maand geleden

Heel misschien was je inderdaad zwanger maar ben je het vruchtje snel verloren waardoor het een menstruatie leek. Hier door kan je nog wel positief testen omdat het niet meteen uit je lichaam is

één maand geleden

Iemand die ik ken heeft het meegemaakt. Die bleef de eerste weken ook vloeien nadat ze dacht ongesteld te zijn geweest. Zij heeft nu een gezond kindje. Het kan dus wel, maar het kan ook dat het helemaal anders is.

één maand geleden

Ik heb dit 3 maanden geleden gehad. Dit was uiteindelijk een zol/bbz. Ik ben hier wel 2 maanden mee onder controle geweest met wekelijks bloedprikken. Mijn testen liepen wel op maar heel langzaam Ik hoop voor je dat het toch goed nieuws is!

één maand geleden

Ik zou een afspraak maken bij de dokter en vragen of ze HCG in je bloed willen prikken en dat zal je een paar keer moeten doen voor de op of afloop te zien. Wat spannend voor je! Ik vind het wel veel bloed en samen met een test lijntje die wel echt heel licht is zou ik wel rekening houden met dat het misschien niet goed zit. Succes met de situatie!

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik zou een afspraak maken bij de dokter en vragen of ze HCG in je bloed wil ...
Is dit bij de huisarts of moet ik dan een verloskundige bellen?

één maand geleden

Dank voor jullie reacties! We zijn al een tijdje bezig dus hoop dat het positief afloopt maar ik hou er ook rekening mee dat het niet zo is..