5 Reacties

één maand geleden

Op 10 juli was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik zou dan vandaag rond de 8w5d zijn. Toen ik de verloskundige belde op 16 augustus gaf ik al aan dat ik best een lange cyclus heb rond de 33 dagen, dus had ze me 5 dagen teruggezet toen. Vandaag de eerste echo gehad met terugzetting van augustus zou ik precies 8 weken zijn. Uiteindelijk toch 7w2d. Kloppend hartje was wel te zien. Dus ik was ook veel minder ver dan ik dacht!

één maand geleden

Reactie op Happymom27

Op 10 juli was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik zou dan van ...
Wat fijn voor jullie! En dankjewel voor je bericht. Ik had op 21 augustus een hele licht positieve early test, dus heb ergens nog wel goede hoop….

één maand geleden

Reactie op Mama1289

Wat fijn voor jullie! En dankjewel voor je bericht. Ik had op 21 augustu ...
Bedankt! Veel succes volgende week!

één maand geleden

Als ik aan het rekenen sla met je ovulatietest kom ik uit op 6 weken. Maar een eitje nestelt in tussen 6-12 dagen na ovulatie he dus daarin zit ook speling. Én, bij een termijn echo kunnen ze pas echt zien hoe ver je bent. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als alles er goed uit ziet🤗

één maand geleden

Bij mijn eerste ben ik met een vroege echo bijna 2 weken teruggezet, bij de termijnecho weer een paar dagen vooruit. En dat is nu een vrolijke meid van net 2😊