4 Reacties

één maand geleden

Heel veel sterkte! Wat een verschrikkelijke situatie! 😓 Toen mijn grootvader overleed, had ik de mogelijkheid om een briefje bij in zijn kist te steken. Het is misschien een idee om een briefje of kaartje met de aankondiging bij jouw moeder te leggen. Zo kan ze samen met jullie het geheim nog enkele maanden bewaren en jullie beschermen? Het klinkt misschien stom, maar zoiets kan misschien wel rust geven? Mij heeft dit enorm geholpen bij de verwerking (was toen niet zwanger).

één maand geleden

Heel veel sterkte, wat naar zeg ❤️ ik vind wat Lovalo zegt een heel mooi gebaar. Nog samen iets kleins delen tussen jullie. Dikke virtuele knuffel voor jou in deze moeilijke tijd! En als je je zorgen maakt, vooral even met VK bellen. Misschien kunnen zij je ook wat gerust stellen of in ieder geval een luisterend oor bieden.

één maand geleden

Gecondoleerd met het verlies van je moeder! Wat verdrietig en dubbel! 3 jaar geleden was ik net zwanger van mijn 2e kindje toen mijn vader hoorde dat hij niet meer beter kon worden. Toen ik 9 weken zwanger was, is hij overleden. Ik was ook heel erg bang voor een miskraam door de stress en verdriet.. Maar als is goed gegaan! 🙏🏻 Bij mij is het verwerken en rouwen ed, pas een jaar later gekomen. Je kunt altijd met de verloskundige of huisarts een afspraak maken om hier over te praten. Ik wens je heel veel sterkte toe! ❤️

één maand geleden

Lieverd Condoleert en mega veel sterkte Dikke knuffel De eerste weken heeft je kindje een eigen vruchtzakje en haalt daar zijn voeding vandaan Een kindje is krijg als eerste voeding van jou en niet meteen de tekorten Wees lief voor jezelf, probeer te eten Misschien zijn er genoeg lieve mensen die je willen helpen met iets En vraag om een verse maaltijd die je kan invriezen Zelf ben ik dit jaar me kindje verloren en had een vriendin die de eerste tijd maaltijden voor ons kookte Ben er tot de dag van vandaag dankbaar Daardoor at ik wel en wat ik at was goed en gezond Vraag hulp mensen willen je graag helpen, kan je rust en wees lief voor je zelf