5 Reacties
15 dagen geleden
Heeft je verloskundigenpraktijk een centering pregnancy? Dat is een hele fijne club met vrouwen die dezelfde tijd zijn uitgerekend ne je krijgt veel info over de zwangerschap en erna. Er was maar 1 avond over bevallingen.
Verder hebben sommige fysiopraktijken ook een zwangerfit programma. Dat is wel meer gericht op samen onder begeleiding sporten, maar je hebt ook avonden dat je met elkaar in gesprek gaat of info krijgt.
Verder kan je ook kijken naar iets van zwangerschapsyoga, maar daar ben ik zelf wat minder van.
15 dagen geleden
Zwangerschapsyoga is echt heel erg chill!! Ging bij mij ook veel over de zwangerschap en comfortabel blijven voelen. Meer dames met keizersnede daar. Werd daar zelf veel meer ontspannen van tijdens de zwangerschap.
14 dagen geleden
Hoi, hier ook iemand uit Rotterdam met zeer wss een keizersnede! Je zou idd kunnen kijken naar yoga, ik weet oa bij de Groene Passage word gegeven.
Verder vond ik hypnobirthing ook interessant om in te verdiepen.
En via je verloskundige praktijk of het ziekenhuis informatie avonden over de kraamtijd, borstvoeding, veilig samen slapen en dragen etc!