15 Reacties

14 dagen geleden

Ik drink het gewoon heel eerlijk gezegd🫠 ik weet dat het niet goed gaat maar heb het echt nodig. Heb ook dochtertje van 10 maanden en ze zuipt enorm veel energie.

14 dagen geleden

Op internet staat dat je een blikje mag hebben 200mg ik doe het zelf niet omdat ik me er niet goed bij voel en weet dat als ik eentje drink ik meer wil

14 dagen geleden

Reactie op Oumayma

Ik drink het gewoon heel eerlijk gezegd🫠 ik weet dat het niet goed gaat ma ...
Goed is** en je mag ook ook koffie drinken dus dat is mijn koffie hahaha

14 dagen geleden

Ik drink op een dag 2 bakken koffie. Tenzij ik trek krijg ikneen redbul dan laat ik de koffie vervullen en drink 1 redbul ervoor in de plaats😊

14 dagen geleden

Reactie op Oumayma

Ik drink het gewoon heel eerlijk gezegd🫠 ik weet dat het niet goed gaat ma ...
drink je dan dagelijks 1 blikje of gwn wanneer jij er zin in hebt ik ben niet van plan om elke dag te drinken maar verlang zo erg naar 1 blikje op dit moment😩

14 dagen geleden

Redbull blikje heeft volgensmij maar 80mg caffeine per blikje dus eentje kan denk ik geen kwaad..

14 dagen geleden

Ik heb er ook zooooo een trek in en zie op het voedingscentrum dat je er 2 per dag mag... dat lijkt me wel een beetje heftig maar ik denk dat 1 in de zoveel tijd dan niet echt kwaad kan?

14 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb er ook zooooo een trek in en zie op het voedingscentrum dat je er 2 ...
2 per dag is indd teveel maar wil ht nu gewoon eff proberen al is her maar een slokje en dan kan ik het weer laten rusten😩😂

14 dagen geleden

Je mag tijdens zwangerschap maximaal 200mg cafeïne binnenkrijgen. In een blikje redbull zit 80mg cafeïne dus ik drink het ook gewoon als ik er zin in heb. Laat koffie en thee verder wel staan en zit dan dus nog ruim onder de norm.

14 dagen geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Je mag tijdens zwangerschap maximaal 200mg cafeïne binnenkrijgen. In een bl ...
Zou het wellicht met een ander ingredient te maken kunnen hebben bedenk ik me... vind het gek dat het overal zo afgeraden wordt maar bij voedingscentrum niet. Vraag me toch af waar het hem dan in zit haha

14 dagen geleden

Ik heb even gegoogled maar er is evt ook cafeinevrije redbull. Die zou zwart moeten zijn

14 dagen geleden

Reactie op sofiaaa

drink je dan dagelijks 1 blikje of gwn wanneer jij er zin in hebt ik ben ni ...
Nee wanneer ik er zin in heb. Meestal 1/2 blikjes per week en soms 3🤭

14 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Zou het wellicht met een ander ingredient te maken kunnen hebben bedenk ik ...
Nee gaat puur om de cafeïne , staat ook op het blikje zelf. Ik denk omdat veel mensen wellicht naast dat blikje ook nog koffie drinken of meerdere blikjes op een dag, en dan wordt het al snel teveel. Maar als je het netjes bij 1 blikje houdt is er echt geen probleem. In redbull 80mg cafeïne en in een kopje koffie 60mg, dus zoveel verschil is er niet.

14 dagen geleden

Het gaat bij redbull vooral om de hoeveelheid cafeïne in een keer. Dat dat minder is dan de toegestane hoeveelheid per dag is hier niet belangrijk. Hierdoor stijgt je bloeddruk enorm. Het is bewezen dat je tot 90 minuten na het drinken van een blikje redbull een verhoogde kans hebt op een beroerte of hartaanval. Redbull is troep, dat drink je in mijn ogen gewoon echt niet als je zwanger bent.

14 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Zou het wellicht met een ander ingredient te maken kunnen hebben bedenk ik ...
Omdat er taurine ook nog in zit. Dat versterkt het effect van de cafeine. Redbull is onwijs ongezond.