17 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb ook RA. Als je wilt chatten, voeg me gerust toe!

één maand geleden

Reactie op xmoonlight

Hoi hoi, ik heb ook RA. Als je wilt chatten, voeg me gerust toe!
Ik heb je een berichtje gestuurd 🫶

één maand geleden

Yep, hier ook RA.

één maand geleden

Reactie op Vickey13

Yep, hier ook RA.
Mag ik je een berichtje sturen?

één maand geleden

Hallo, ja ik ook. Als je erover wil praten, stuur me een bericht☺️

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Mag ik je een berichtje sturen?
Ja hoor! :)

één maand geleden

Ik heb ook RA. Zijn jullie nog aan de medicijnen allemaal?

één maand geleden

Yep RA. Wel slik ik op dit moment geen medicatie meer. Volgens veel wetenschappelijk onderzoek worden de symptomen minder bij vegan dieet en dat is ook bij mij gebeurd en vandaar geen medicatie meer.

één maand geleden

Reactie op ZwoeleZonnestraal162672

Ik heb ook RA. Zijn jullie nog aan de medicijnen allemaal?
Ik slik Sulfasalazine elke dag. Daarvoor Methotrexaat, maar Sulfasalazine verdraag ik echt veel beter. Jij? :)

één maand geleden

Reactie op xmoonlight

Ik slik Sulfasalazine elke dag. Daarvoor Methotrexaat, maar Sulfasalazine v ...
Ohja! Ik gebruik enbrel nog. Heb het zonder geprobeerd maar dat deed heel erg veel pijn.

één maand geleden

Reactie op ZwoeleZonnestraal162672

Ik heb ook RA. Zijn jullie nog aan de medicijnen allemaal?
Ik ben niet aan de medicatie. Heb de afgelopen 6 weken 3 injecties gehad. 2x cortisonespuit en 1x prednison. Helaas worden de klachten niet minder. Word vandaag terug gebeld. Denk dat ik ook aan de medicatie zal moeten

één maand geleden

Ik slik dagelijks sulfasalazine. Half haar geleden heb ik de diagnose gekregen. Ik let ook erg goed op mijn voeding. Ik heb geen last van de reuma.

één maand geleden

Ik spuit alleen nog Yuflyma. Met de methrotexaat ben ik voor mijn vorige zwangerschap mee gestopt en niet meer mee begonnen omdat we nog een kinderwens hadden. Op dit moment is de reuma gelukkig rustig.

24 dagen geleden

Ik ook RA. Ik slik dagelijks 4 x 500 mg Sulfazalazine en 1 x 200 mg Hydroxychloroquine. Ze zeggen dat zwangerschap juist een positieve invloed heeft op RA. In de zin van dat de klachten afnemen. Ikzelf heb gelukkig door de medicijnen geen klachten meer.

24 dagen geleden

Ik heb ook RA. Ik slik dagelijks 2x 200 mg plaquenil (hydroxychloroquine) en spuit 1x in de 3 weken Cimzia. RA is sinds mijn vorige zwangerschap (2023) gelukkig rustig. Als je vragen hebt, mag je altijd een berichtje sturen!

18 uur geleden

Is er iemand hier met reuma die ook TNF alfa blokkers gebruikt?

17 uur geleden

Reactie op ZwoeleZonnestraal162672

Is er iemand hier met reuma die ook TNF alfa blokkers gebruikt?
Ja! Als je vragen hebt, stuur maar een berichtje