8 Reacties

vor 6 Stunden

Wauw wat een rollercoaster! Heel fijn dat er toch een hartje klopte! ❤️

vor 6 Stunden

Whaaat wat heftig! Zo dat zal schrikken zijn geweest. En hoe nu verder? Hoe ver ben je? Hoe verklaren zij het dat dit kan? Fijn dat je zo snel terecht kon, wij hadden bij een spoedafspraak alsnog dat we 3 dagen moesten wachten.

vor 6 Stunden

Nee, bij mij is we een lange tijd gezegd dat het hartje niet goed was. Vanaf week 14-17 ofso. Uiteindelijk was het hartje wel goed! Verkeerde conclusies komen dus vaker voor. Rollercoaster inderdaad!! Hopelijk zal het verder allemaal ontspannen verlopen voor jullie 🙏.

vor 6 Stunden

Wat heftig! Hoe wordt dat verklaard? Gelukkig toch goed nieuws nu!

vor 2 Stunden

Reactie op Tamady

Whaaat wat heftig! Zo dat zal schrikken zijn geweest. En hoe nu verder? Ho ...
Ja heel erg schrikken. Ik ben nu 8+4. Maar loop extra onder controles vanwege miskramen hiervoor. Een verklaring hebben ze niet, alleen dat dit dus vaker gebeurd, misschien dat de kleine verkeerd heeft gelegen oid? O wauw, ja dan duurt dat echt lang.. is bij jou alles ook goed?

vor 2 Stunden

Reactie op EsméeX

Nee, bij mij is we een lange tijd gezegd dat het hartje niet goed was. Vana ...
Wat vreselijk! Gelukkig dat alles wel goed was!

vor einer Stunde

Reactie op MariskaRoos

Ja heel erg schrikken. Ik ben nu 8+4. Maar loop extra onder controles vanwe ...
Wel fijn dat je extra controles hebt maar wel extra schrikken als het al eerder verkeerd gegaan is. Bij ons was dat voor deze zwangerschap gelukkig, nu gaat alles goed! 🫶

vor 40 Minuten

Huh! Nouja! Wat bizar! Ik snap dat je even totaal niet weet wat je moet en hoe je je voelt. Maar voor nu, wat fijn dat er een hartslag is! Hopelijk de rest van de zwangerschap geen gekke fratsen meer!