13 Reacties

één maand geleden

Ik zou sowieso bij bloedverlies contact opnemen met de vk! Zeker omdat het rood is

één maand geleden

Ik zou even bellen en na laten kijken

één maand geleden

Bij mij was dit helaas wel het begin van een miskraam. Ik hoop het niet voor je, maar het is echt afwachten

één maand geleden

Ik heb vandaag precies hetzelfde :( ben 5+3, vrees voor het ergste..

één maand geleden

Reactie op Floortje13

Ik heb vandaag precies hetzelfde :( ben 5+3, vrees voor het ergste..
Hoi floortje, Ik ben ook echt aan het stressen. Heb jij al contact gehad met je vk? Zo ja wat zeiden ze? Ik heb ze net gemaild, dus als ik een reactie heb kan ik het hier wel met je delen.

één maand geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hoi floortje, Ik ben ook echt aan het stressen. Heb jij al contact gehad m ...
Nee ik heb ze niet gebeld ik twijfelde, ze kunnen denk ik toch niet veel doen is ook te vroeg voor een echo.. is afwachten :( maar laat maar weten idd wat ze bij jou zeggen!

één maand geleden

Bij mij begon het met licht bruin, toen rose, toen rood en toen donker rood. Toen ik mijn miskraam in maart had😔Ik hoop dat het bij jou niet het geval is! Ga voor je duimen 🍀

één maand geleden

Ik mag woenadag lamgskomen voor een vervroegde echo. Ik heb wel het idee dat ik nu meer bloed dan vanmiddag dus ik zie het somber in. Ik kijk nog even of het morgen erger wordt of niet. Maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop meer.

één maand geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ik mag woenadag lamgskomen voor een vervroegde echo. Ik heb wel het idee d ...
Heel veel liefs voor jou

één maand geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ik mag woenadag lamgskomen voor een vervroegde echo. Ik heb wel het idee d ...
Sterkte!! Ik ga morgen ook maar wel bellen...

één maand geleden

Reactie op Justadutchgirly

Ik mag woenadag lamgskomen voor een vervroegde echo. Ik heb wel het idee d ...
En hoe was je echo??

één maand geleden

Reactie op Floortje13

En hoe was je echo??
Ze wisten het niet. Ik ben blijkbaar minder ver dan gedacht dus ik moet nu afwachten tot ik over 2 weken de acht weken echo heb. Het bloeden is nog steeds een klein beetje maar niet erger geworden. Dus het kan nog alle kanten op. Helaas dus nog meer geduld hebben. En jij? Een afspraak gemaakt?

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb dit ook gehad twee weken geleden en schrok me rot. Ging net op vakantie. Het kan zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is in je baarmoedermond, omdat die in het eerste trimester extra gevoelig en doorbloed is. Bijvoorbeeld na vrijen, inspanning of gewoon zomaar. Ik zou zeggen hou vertrouwen, en als je je nog zwanger voelt is het vast oké. Ben zelf ook nog in afwachting van echo als we terug in NL zijn