13 Reacties

één maand geleden

> ik heb trouwens geen krampen of pijntjes..

één maand geleden

Hey, Ik ben nu 6+5 en heb sinds vandaag bij het afvegen ook 1 keer lichtroze gehad. Echt minimaal maar voldoende om volledig in paniek te raken haha. Ik lees graag mee met je topic

één maand geleden

Hi Madelief, Het kan van alles zijn. Heb je seks gehad toevallig? Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook licht bloedverlies gehad na seks. Omdat je baarmoedermond tijdens een zw veel beter doorbloed is kan het ook zijn dat je licht bloedverlies krijgt bij lichte inspanning. Ik heb 1 kindje gekregen en mijn tweede zwangerschap is uitgelopen op een miskraam na een paar dagen licht bloedverlies (ik had bij elk wc bezoek lichtroze wc papier) en daarna zette het door. Ik ben nu weer zwanger en hoop dat het deze keer goed gaat. Ik zou je vk bellen om te vragen of je langs mag komen voor een echo zodat je gerustgesteld bent. Liefs

één maand geleden

Reactie op Max2000

Hi Madelief, Het kan van alles zijn. Heb je seks gehad toevallig? Ik heb b ...
Ja dat klopt, ik heb nog wel regelmatig seks.. en toevallig vanochtend inderdaad ook.. maar dat kan verder geen kwaad, toch? Wat naar om te horen dat jouw tweede zwangerschap is uitgelopen op een miskraam.. is er inmiddels wel al een 2e? 🍀 Ik heb dus niet elke dag bij elk bezoek de roze afscheiding.. ik heb de vk gebeld en ik kan aankomende maandag terecht. Dan ben ik 7 weken! Hopelijk stelt mij dat wat gerust.. Bedankt voor je berichtje❤️

één maand geleden

Reactie op Nanamoh

Hey, Ik ben nu 6+5 en heb sinds vandaag bij het afvegen ook 1 keer lichtro ...
Vervelend gevoel hè! Beangstigd mij ook heel erg.. mijn vk zegt dat het wel vaker voorkomt en dat ik me niet druk moet maken zolang ik geen helder rood bloed verlies!

één maand geleden

Reactie op madelief1999

Vervelend gevoel hè! Beangstigd mij ook heel erg.. mijn vk zegt dat het wel ...
Dit zijn mijn vk ook.. ergens stelt dat wel gerust, maar ergens ben ik ook bang dat dit “het begin” is ofzo. Wanneer heb jij een echo? Ik heb vrijdag een echo gepland staan

één maand geleden

Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap ook gehad, precies om dezelfde weken en we hebben een gezond kindje. Dus het kan er ook echt bij horen. Liefs

één maand geleden

Reactie op Nanamoh

Dit zijn mijn vk ook.. ergens stelt dat wel gerust, maar ergens ben ik ook ...
Ja, snap ik inderdaad. Ik heb maandag m’n eerste echo.. had m eigenlijk volgende week vrijdag maar dat duurt mij echt te lang. Ik hoop het beste voor ons🍀

één maand geleden

Ik heb dit sinds vorige week donderdag ook gehad tot zondag. Begon met bruine afscheiding en de dagen erop heel licht roze/bruin. Was alleen met afvegen en niet superveel. Ook niet de hele dag door trouwens. Op maandag stond mijn eerste echo gepland en alles was goed. Kloppend hartje gezien. Vk gaf aan dat de bloeding waarschijnlijk nog de innesteling was bij mij. Heb, gelukkig, nu ook geen bloedverlies meer gehad. Ik ben trouwens 6+4 😊

één maand geleden

Reactie op madelief1999

Ja, snap ik inderdaad. Ik heb maandag m’n eerste echo.. had m eigenlijk vol ...
Hoop ik ook! Ik duim echt voor ons beide. Houd je me op de hoogte?

één maand geleden

Ik heb het sinds vandaag ook. Herken het van mijn vorige zwangerschap! Dochtertje is inmiddels 16 maanden. Ik maak me geen zorgen.

één maand geleden

Ik had dit bij de eerste ook, tot na de eerste echo. Roze verlies en ik had er menstruatiekrampen bij, ik was zo bang elke keer als ik naar de wc ging. Nu zit er een mooi mannetje van 3 naast me op de bank, dus het is helemaal goedgekomen. De verloskundige zei me toen dat zolang het niet helder en veel bloed is, ik me geen zorgen hoefde te maken.