11 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb dit net zo haha:)

8 dagen geleden

Wat heerlijk!

8 dagen geleden

Geniet ervan lieve mama馃グjij blij is je kindje blij toch! Zelf zit ik er helaas nog niet helemaal op, toch wat zorgen na aanleiding van de 13 weken echo en met 13 weken nog steeds aan het kotsen ughh.. ik hoop dat ik binnenkort bij je op die wolk kan komen zitten ik kan niet wachten!!

8 dagen geleden

Wat bijzonder is het allemaal he 馃グ ik had vandaag de 13 weken echo 馃 echt zo mooi en bijzonder om te zien dat dat kleine mensje in mijn buik aan t groeien is 鈾ワ笍 Lekker van blijven genieten! 馃挅馃ぉ

8 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Geniet ervan lieve mama馃グjij blij is je kindje blij toch! Zelf zit ik er ...
Ik hoop het heel erg voor je!! Lijkt mij zo naar als je je zo misselijk voelt

8 dagen geleden

Nou ja ik heb best veel zware obstakels CRPS-2 been, maar ik zit ook op een blauwe wolk 馃挋 ik ja 馃憦馃徎 vind het ook altijd spannend tot de kleine levensvatbaar is, maar bijna nog 8 weken, gaat nu hard en dan kan ik het meer en meer loslaten. En heb wel veel energie ja voel me enorm happy. Terwijl het zeker zwaar wordt maar het ligt aan mijn instelling en die is ijzersterk, ik heb ook twee fantastische dochters dus ik mag niet opgeven, en ik wil hun ook laten zien hoe bijzonder zwanger zijn is, ook worsen tot de baby is er echt. Ja 馃憤馃徎 ik hou van uitdagingen hihi 馃き mijn motto problemen zijn er om op te lossen. Daar kom ik ver mij, of wij 馃挋馃憤馃徎 ben blij te lezen hoe happy jij bent. Dat is toch fijn 馃樆 die roze bril 馃憮 moeten we lekker van genieten 馃槈

7 dagen geleden

Ik vond het tot een week of 10 zwaar, vooral kijkend naar vermoeidheid.. sindsdien gaat het steeds iets beter. Gisteren hadden we een goede 13 weken echo en we hoorden voor het eerst het hartje.. sinds gisteren zit ik dus ook (eindelijk) op mijn roze wolk, heerlijk dat gevoel 馃グ geniet ervan allemaal! 鉂わ笍

7 dagen geleden

Ik vond de eerste 10 weken echt pittig. Zwangerschapsjeuk, mega moe, hormonaal. En dacht iedereen lult maar een eind raak met de 12 weken wordt t beter. Maar vanaf week 11 weer energiek en echt mezelf en ook eindelijk aan t genieten 馃グ

7 dagen geleden

Aaaww wat een mooie post, ik ben net 15 weken en voel me ook heel erg fit en energiek - lekker aan het sporten, werken, en heb tot nu toe een zorgeloze zwangerschap gehad. Elk lichaam is anders, en ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik denk dat mijn mindset heel erg helpt. Hopen dat jij je zo blijft voelen 馃馃従!

7 dagen geleden

Reactie op Sharzibar

Aaaww wat een mooie post, ik ben net 15 weken en voel me ook heel erg fit e ...
Super fijn dat je zo鈥檔 fijne zwangerschap hebt! Helaas geldt dat niet voor iedereen en ben ik zelf ook al twee maanden niks waard. Normaliter ben ik erg actief: sporten, fulltime werken en gemeenteraadslid. Maakte zonder probleem meer dan 60 uur in de week. Dat heb ik allemaal op een lager pitje moeten zetten omdat ik veel te weinig eten binnen kan houden.. Ben mezelf al een paar keer tegengekomen omdat mijn hoofd iets anders wil dan mijn lijf op dit moment aan kan. Vind het fijn om de verhalen van andere vrouwen te lezen dat de situatie bij iedereen anders is, maar een positieve mindset zorgt er helaas niet voor dat je een fijne zwangerschap hebt of niet.. (spreek ik uit ervaring) 馃 Geniet er dus extra van! Kan niet wachten totdat ik me weer wat fitter ga voelen 馃槉

7 dagen geleden

Super dat je zo fijne zwanger hebt Helaas is het hier anders. 10 weken zwanger en al 6 vochtinfussen gehad en ik slik al 2 medicaties door elkaar heen om maar niet over te geven bleh. Positieve mindset heeft hier niks mee te maken hg zwangerschap. Om het minste en geringste moeten overgeven en kans dat ik een sonde moet. Maja je hebt het er voor over. Geniet ervan dat je zo fijn door je zwangerschap heen gaat 馃グis niet voor iedereen weg gelegd en de rose/blauwe wolk ook niet daar kwam in pas op met mijn vorige zwangerschap dat mijn dochtertje geboren was.