15 Reacties

één maand geleden

Kun de huisarts of verloskundige vragen? Ik weet dat er voor rusteloze benen medicatie is, wat kan worden voorgeschreven bij ouderen. Geen idee of dat bij zwangeren ook kan en mag.

één maand geleden

Evt magnesium proberen?

één maand geleden

Ik volg. Op het moment ook rusteloze benen, het lijkt wel of er te weinig bloed naar toe gaan ... Heeel naar

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Kun de huisarts of verloskundige vragen? Ik weet dat er voor rusteloze bene ...
Huisarts kon bij de vorige zwangerschap niets voorschrijven ivm zwangerschap. Ik kan de verloskundige nog om tips vragen idd. Dank voor je reactie.

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Evt magnesium proberen?
Die slik ik! Zou het misschien meerdere keren per dag kunnen slikken...

één maand geleden

Reactie op Ede87

Die slik ik! Zou het misschien meerdere keren per dag kunnen slikken...
Slik je kwalitatief goede vorm? Eindigend op oxide doet niet. Je moet iets met bisglycinaat hebben. Ik ook mega last van, is op dit moment een van mijn weinige symptomen.

één maand geleden

Ik drink als ik er erg last van heb een kopje skullcap thee, werkt ontspannend en tegen krampen. Het word wel afgeraden.. maar er zijn heel veel verloskundige die het toch gebruiken en aanraden en ik heb ook last van insomnia dus ik gebruik dit liever als een kalmeringstablet.

één maand geleden

Reactie op mzmz

Slik je kwalitatief goede vorm? Eindigend op oxide doet niet. Je moet iets ...
Ik heb bij Vitakruid nieuwe besteld. Hopelijk werkt die beter. Ik had van de apotheek.

één maand geleden

Zelf slik ik er hier 3 van op een dag. Mijn stoelgang is hierdoor super goed en verder ook geen last van mijn spieren of rusteloze benen. Een goed supplement die goed opneembaar is is echt belangrijk

één maand geleden

Magnesium spray onder de voeten. En een old wife tale is een stuk zeep onder je matras.

één maand geleden

Hier ook! Ben 5+6, maar nu al gekmakend. Mocht je DE tip hebben dan hoor ik het graag 🙈

één maand geleden

Jaaa magnesiumspray heeft mij vorige zwangerschap gered.

één maand geleden

Acupunctuur al eens overwogen?

één maand geleden

Ik ga trouwens vandaag naar de acupuncturist. Hier kwam ik voor mijn zwangerschap al. Ben benieuwd of zij uitkomst kan bieden.

één maand geleden

Reactie op Lilly9338

Magnesium spray onder de voeten. En een old wife tale is een stuk zeep ond ...
Vannacht ook onder mn voeten geprobeerd, dat gaf wel verlichting!