M’n zoontje van 6 maanden valt overdag super goed zelf in slaap en zn dutjes overdag gaan heel goed. Echter savonds en ‘s nachts gaat het niet zo goed. ‘s avonds leg ik hem op bed na een avond routine , hij gaat in bad en valt erna aan de borst in slaap. Dit vind ik prima voor de avond, maar dan wordt hij na 30 a 45 minuten wakker, dan moet ik hem opnieuw in slaap voeden. En zo gaat het de hele avond. Vaak kan ik hem niet eens meer terugleggen in z’n bedje. Uiteindelijk ga ik zelf ook maar naar bed en dan neem ik hem bij me in bed en valt hij in slaap aan de borst en slapen we zo samen snachts. Hij wilt ook meerdere keren drinken snachts. Ik wil gewoon dat hij in zn eigen bed slaapt snachts !! Ik ben kapot, hoe pak ik dit aan?
Ik denk dat dit een fase is. Mijn zoon sliep altijd prima en is nu ook al 3 nachten erg onrustig vooral om savonds in slaap te vallen. En hoe zielig ook, ik laat hem wel in z'n eigen bedje huilen. Ik moet er smorgens voor de andere kinderen ook uit. Ik geef daarom niet toe aan samen slapen. Wel blijf ik bij hem op de kamer en stel hem waar ik kan gerust. Hopelijk is deze fase snel voorbij
Nee dat niet. Hij doet het hier met 4 flessen. Meestal om 00.00 6.00 12.00 en 18.00 daarnaast zijn "gewone" maaltijden. Ook voor het geven van de fles laat ik hem liggen.