31 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben de schrijfwijze Sarah gewend bij mensen om ons heen maar zou zelf voor Sara gaan.

9 maanden geleden

Ik vind sarah super mooi!

9 maanden geleden

Sarah!

9 maanden geleden

Mijn groepje van beste vriendinnen bestaat uit 2 Sarah's en 1 Sara. Zelf vind ik met een H wel ietsje mooier 🥰

9 maanden geleden

Persoonlijk vind ik Sara mooier.

9 maanden geleden

Sarah

9 maanden geleden

Mijn nichtje heet Sara. Vind ik ook mooier. Als ik een meisje zou krijgen zou ze Hanna gaan heten, wat ook met of zonder H kan. Dus ik vind zonder H mooier. Ik zag in de geboortetopic al een Sara en Sarah voorbij komen. Het is in ieder geval een mooie naam.

9 maanden geleden

Ik vind Sara mooier. Tenzij je gelovig bent, dan zou ik voor Sarah kiezen.

9 maanden geleden

ik zou voor Sara gaan. bij Sarah moet je kind dr hele leven uitleggen dat het met een h geschreven wordt.

9 maanden geleden

Ik zou voor Sara gaan, vind ik toch net iets mooier en hipper staan persoonlijk 😊

9 maanden geleden

Reactie op Tesz

ik zou voor Sara gaan. bij Sarah moet je kind dr hele leven uitleggen dat ...
Die werkt 2 kanten op want er zijn ook veel mensen die met een h schrijven en moet je altijd zeggen zonder H dus dat maakt niet zoveel uit denk ik

9 maanden geleden

Sara !

9 maanden geleden

Onze dochter heet Hanna, we hebben eerst getwijfeld over Sara.. maar wel allebij zonder H.. ik ben nu in verwachting van nog een meisje we zitten te denken om haar Mirte te noemen. Word ook vaak met h erin geschreven maar weer vinden we zonder mooier

9 maanden geleden

Wij hebben Sara gekozen, ze is nu 6 dagen oud.

9 maanden geleden

Sara

9 maanden geleden

Sara

9 maanden geleden

Sara😁

9 maanden geleden

Wij hebben een norah, dus ik zeg sarah😊. Niet dat je het hoort, wij vonden de schrijfwijze meer af zegmaar.

9 maanden geleden

Sara

9 maanden geleden

Je ziet heel veel Sarah maar zou zelf voor Sara gaan omdat het net even wat moderner staat als dat logisch klinkt?