566 Reacties

één maand geleden

5,4 weken met een hartvormige baarmoeder en een kloppend hartje

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad met 7w+6d, alles was goed en we konden hem/haar zelfs al zien bewegen!

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Ik dacht 7+4 te zijn, maar ze zei waarschijnlijk iets verder (denk rond de ...
Ah spannend! Hier zei ze ook dat het wat daagjes kan verschillen idd! Ik heb hem 9 oktober! 😍

één maand geleden

Jawell vandaag.. ze kunnen nier goed zeggen 5/6 weken mischin.. hebcwe van laste menstruatie uitrekenen had ik nu moeten 7/8 weken zijn. Verloskundige was echt wag.. kan slecht zijn of het goed kan zijn.. lastige eerste echo..

één maand geleden

Vandaag echo gehad, uitgerekend had ik vanaf 1e dag laatste menstruatie 6 weken en 5 dagen maar ik zit tussen de 5,5 en 6 weken in, ivm langere cyclus en hoe het er nu uit ziet. Zo blij om het hartje te zien kloppen, alles was goed 😍😍😍😍

Reactie op anoniem19950910

Vandaag echo gehad, uitgerekend had ik vanaf 1e dag laatste menstruatie 6 w ...
Hoe groot was je vruchtje? Gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Hoe groot was je vruchtje? Gefeliciteerd 🥰
Die van mijn was 8.4 weet niet wat dat betekent

één maand geleden

Gisteren eerste echo gehad. Alles was goed ❤️ vandaag 8 weken

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Hoe groot was je vruchtje? Gefeliciteerd 🥰
Tussen de 4,1 en 5 mm. Was verschil als ze andere meten. Vandaar dat ik iets minder ver ben dan ik dacht, ergens ook wel logisch want eerste cyclus na stoppen was 40 dagen en die erna 32. Dus vandaar. Zo blij meee!!! Alles goed, in de baarmoeder en hartje zien kloppen, zo bijzonder 😍😍😍😍

één maand geleden

Vorige week een echo met 6+3 gehad. Er was een lege vruchtzak te zien, niet eens een dooierzak. Dikke week in de stress gezeten en had er weinig geloof meer in, want ik geloofde niet dat mijn termijn niet kon kloppen. Gisteren een 2e echo laten maken en wonder boven wonder een frummeltje van 7+4 met een kloppend hartje gezien. Het is een raadsel waarom ze vorige week niets zagen, maar fijn dat deze stressvolle week eindelijk voorbij is🥰

één maand geleden

8+5 🥰 hartje was goed te zien, wij zijn er blij mee❤️

één maand geleden

Zo bijzonder 🥰 sterk kloppend hartje en vooruit gezet naar 8+5

één maand geleden

Reactie op L1sanne1993

Zo bijzonder 🥰 sterk kloppend hartje en vooruit gezet naar 8+5
Wat mooi! Hoe ver was je volgens eigen berekening als ik vragen mag? 😊

één maand geleden

Hier weer even extra mogen spieken vandaag

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Wat mooi! Hoe ver was je volgens eigen berekening als ik vragen mag? 😊
Volgens eigen berekening 8+2/3. Scheelt niet heel veel

één maand geleden

8+1 vandaag 2e echo gehad.

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Die van mijn was 8.4 weet niet wat dat betekent
Zag je foto in je profiel, dat is als het goed is je hele baarmoeder. Met 8 weken zal je rond de 2cm voor het kindje zitten zoiets 😊

één maand geleden

8+4! En alles was mooi! Voor het eerst een tweede keer een kloppend hartje gezien.

één maand geleden

Reactie op Fleur Flow

Het was bij de gynaecoloog en die was heel duidelijk dat geen hartslag bij ...
Wat naar zeg.. ik heb het zelfde gehad afgelopen mei. Ze wilde mij ook meer dan 3 wk laten wachten. Dit kilde mij enorm.. ik ben toen uit eindelijk terecht gekunnen bij een vrouwenkliniek voor curettage. Beste keuze geweest toen, deed zo veel zeer het “zwanger” zijn en eigenlijk ook weer niet🥲 sterkte!!

één maand geleden

Ik heb een vroege echo gehad vandaag met 5+6 dagen (vlgs eigen berekening), jammer genoeg nog niet zoveel te zien waardoor ik me zorgen maak (vorige keer ook miskraam gehad). Vk zei wel vruchtzakje en dooierzakje te kunnen zien. Ik maak mezelf gek en nog een week wachten duurt best lang😢 fingers crossed