723 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag de eerste echo gehad met 7w+6d, alles was goed en we konden hem/haar zelfs al zien bewegen!
2 maanden geleden
Jawell vandaag.. ze kunnen nier goed zeggen 5/6 weken mischin.. hebcwe van laste menstruatie uitrekenen had ik nu moeten 7/8 weken zijn. Verloskundige was echt wag.. kan slecht zijn of het goed kan zijn.. lastige eerste echo..
2 maanden geleden
Vandaag echo gehad, uitgerekend had ik vanaf 1e dag laatste menstruatie 6 weken en 5 dagen maar ik zit tussen de 5,5 en 6 weken in, ivm langere cyclus en hoe het er nu uit ziet. Zo blij om het hartje te zien kloppen, alles was goed 😍😍😍😍
één maand geleden
Reactie op anoniem19950910
Vandaag echo gehad, uitgerekend had ik vanaf 1e dag laatste menstruatie 6 w ...
Hoe groot was je vruchtje? Gefeliciteerd 🥰
één maand geleden
Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577
Die van mijn was 8.4 weet niet wat dat betekent
één maand geleden
Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577
Tussen de 4,1 en 5 mm. Was verschil als ze andere meten. Vandaar dat ik iets minder ver ben dan ik dacht, ergens ook wel logisch want eerste cyclus na stoppen was 40 dagen en die erna 32. Dus vandaar. Zo blij meee!!! Alles goed, in de baarmoeder en hartje zien kloppen, zo bijzonder 😍😍😍😍
één maand geleden
Vorige week een echo met 6+3 gehad. Er was een lege vruchtzak te zien, niet eens een dooierzak. Dikke week in de stress gezeten en had er weinig geloof meer in, want ik geloofde niet dat mijn termijn niet kon kloppen. Gisteren een 2e echo laten maken en wonder boven wonder een frummeltje van 7+4 met een kloppend hartje gezien. Het is een raadsel waarom ze vorige week niets zagen, maar fijn dat deze stressvolle week eindelijk voorbij is🥰
één maand geleden
Reactie op Ilm2024
Wat mooi! Hoe ver was je volgens eigen berekening als ik vragen mag? 😊
Volgens eigen berekening 8+2/3. Scheelt niet heel veel
één maand geleden
Reactie op Marcellavansantvliet
Die van mijn was 8.4 weet niet wat dat betekent
Zag je foto in je profiel, dat is als het goed is je hele baarmoeder. Met 8 weken zal je rond de 2cm voor het kindje zitten zoiets 😊
één maand geleden
8+4! En alles was mooi! Voor het eerst een tweede keer een kloppend hartje gezien.
één maand geleden
Reactie op Fleur Flow
Het was bij de gynaecoloog en die was heel duidelijk dat geen hartslag bij ...
Wat naar zeg.. ik heb het zelfde gehad afgelopen mei. Ze wilde mij ook meer dan 3 wk laten wachten. Dit kilde mij enorm.. ik ben toen uit eindelijk terecht gekunnen bij een vrouwenkliniek voor curettage. Beste keuze geweest toen, deed zo veel zeer het “zwanger” zijn en eigenlijk ook weer niet🥲 sterkte!!
één maand geleden
Ik heb een vroege echo gehad vandaag met 5+6 dagen (vlgs eigen berekening), jammer genoeg nog niet zoveel te zien waardoor ik me zorgen maak (vorige keer ook miskraam gehad). Vk zei wel vruchtzakje en dooierzakje te kunnen zien. Ik maak mezelf gek en nog een week wachten duurt best lang😢 fingers crossed