566 Reacties

één maand geleden

Mijn eerste echo met 9 weken zwanger 🤍. Ik kwam er pas 3 dagen geleden achter. Kloppend hartje en de handjes waren continu aan het wiebelen. Volgende week vrijdag mijn 2e echo 🥰.

één maand geleden

7 weekjes. Onze kleine pinda!!!

één maand geleden

9 weken

25 dagen geleden

Eerste echo vandaag 6+2 , 2 kloppende 💕

25 dagen geleden

8+6, was al aan het bewegen. Zo bijzonder!

24 dagen geleden

Reactie op RustgevendeRivier430931

Eerste echo vandaag 6+2 , 2 kloppende 💕
Aah zo cool, nu achter gekomen dat het er twee zijn? Of verwacht...

24 dagen geleden

Hier ook een mooie echo gehad, 3 dagen vooruit gezet 🥰 Mini is nu 1,16cm grof gemeten. Inmiddels morgen 8 weekjes zwanger😍

24 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Aah zo cool, nu achter gekomen dat het er twee zijn? Of verwacht...
Vandaag achtergekomen ♥️ zo onwerkelijk

24 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Hoeveel mm was het vruchtje en hoeveel weken dacht je dat je zelf was?
Ik zou liegen als ik dat nog wist eerlijk gezegt. Termijn zelf wist ik ook niet omdat ik nig geen cyclus heb gehad na mijn miskraam van juli. Dit was eerlijk gezegt een complete verassing

24 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Mijn eerste echo met 9 weken zwanger 🤍. Ik kwam er pas 3 dagen geleden ach ...
Wouw wat fijn dat alles goed is en dat je echt gewoon vrijwel gelijk door kon voor de echo!!!

24 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Hier ook een mooie echo gehad, 3 dagen vooruit gezet 🥰 Mini is nu 1,16cm ...
Wat leuk ben je ook 12 mei uitgerekend ? 🥰

24 dagen geleden

Reactie op Fleur Flow

Gisteren echo, 7 + 4 dagen maar geen kloppend hartje. Geen bloedingen of ie ...
Wat enorm verdrietig! Ik heb het zelfde meegemaakt. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd ❤️

24 dagen geleden

Heey! pff hier zo onzeker als de .... op 18 juni ben ik bevallen van onze zoon na 21 weken zwangerschap en nu weer opnieuw zwanger, vandaag een vroege echo omdat ik toch een afspraak had bij de gyn dus omdat ik er toch was. Dit was met een termijn van 5w2d. maar cyclus is al jaren geen schommelend door meerdere miskramen en al 3 gezonde kindjes maar als ik uit ga van 28 dagen is dat het termijn. Innestelings bloeding was best heftig! Maargoed de gyn was snel klaar met de echo en leek of ze een beetje toen ze eenmaal wat zag het snel wegdeed omdat ze weet dat ik al zoveel echo's heb gezien. Dus heb achteraf de echo's nog opgevraagd omdat m'n man me niet geloofde omdat ik toch echt 2 rondjes zag.. maar ben zo onzeker want ik moet volgende week terug en ze was echt zo. van het kan nog alle kanten op gaan.

24 dagen geleden

Reactie op Sparklonn

Wouw wat fijn dat alles goed is en dat je echt gewoon vrijwel gelijk door k ...
Ja heel fijn! Normaal duurt het minstens een week, maar omdat het zo onzeker was hoelang ik zwanger zou zijn, hebben ze mij er tussen gezet. 😊

24 dagen geleden

Hoi! Ik kwam er achter dat mijn verloskundige enkel uitwendige echo’s maakt, dus ook de eerste met 8 weken. Hebben meer mensen dat? En is die echo dan niet een stuk vager en minder ‘mooi’?

23 dagen geleden

Reactie op Joortje

Hoi! Ik kwam er achter dat mijn verloskundige enkel uitwendige echo’s maakt ...
Uitwendig is de echo idd een stuk minder duidelijk en minder 'mooi' voor ons. De verloskundige ziet genoeg met een buik echo.

23 dagen geleden

Reactie op Joortje

Hoi! Ik kwam er achter dat mijn verloskundige enkel uitwendige echo’s maakt ...
Bij mijn eerste zwangerschap hadden wij mooie beelden met de 8-wekenecho die uitzending zijn gemaakt. Inwendig is wel wat scherper, dus als het kindje wat kleiner is en ze kunnen het niet goed zien, kunnen ze wel inwendig gaan kijken. Maar in principe kan de 8-wekenecho gewoon uitwendig.

23 dagen geleden

Mijn Boon op de eerste echo. Volgens berekening dacht ik 7+5 te zijn, maar Boon zat met een whopping 19mm al op 8+4. Kreeg er gratis een week bij, haha Het is net zo'n haribo gummibeertje op de echo 🥰

23 dagen geleden

Alles wat er bij een termijn van 5+6 moet zijn, maar er was nog geen kloppend hartje. Ik lees bij veel mensen hier op dit termijn wel al een kloppend hartje. Over 1,5 week weer een echo, toch wel een beetje spannend!

23 dagen geleden

Reactie op Eitjee

Alles wat er bij een termijn van 5+6 moet zijn, maar er was nog geen kloppe ...
Dit was bij mij ook. De kloppende hartjes op dit termijn bij anderen maakt mij onzeker, maar dit is heel normaal hoor! Maak je geen zorgen😘