723 Reacties
één maand geleden
Hele goede echo vandaag gehad nu zelfs voorruit gezet op 9 + 1 dag ipv de ongeveer 8,5 wat het eigenlijk had moeten zijn❤️
één maand geleden
Reactie op Evq1
Ik heb mijn eerst echo pas met 10 weken. Hoe kan ik een eerdere echo krijge ...
Je kan een afspraak voor een vroege echo maken op eigen verzoek. Als er geen medische reden is dan moet je die wel zelf betalen, kost bij ons €50. Ik wilde heel graag een vroege echo dus zelf de keuze gemaakt. Doordat ik met 6+4 een spontane bloeding had werd het toch medisch.
Vandaag de echo gehad met 7+6 en alles is goed.
één maand geleden
Reactie op mariaa04
Echo van vandaag, 8+6 🥰🥰
Zo dat is een mooie echo! Was deze inwendig?
één maand geleden
Vandaag de eerste echo gehad. Ik dacht zelf 6+3 te zijn maar terug gezet naar 5+5.
Alles zag er goed uit maar er was nog geen kloppend hartje te zien. Ik maak me toch een beetje zorgen…
Iemand dit ook meegemaakt bij ongeveer deze termijn?🥰
één maand geleden
Ong 6 weken, de dame kon geen precieze indicatie geven. Een langzaam kloppend hartje te zien waarvan zij aangaf dat dit normaal is
één maand geleden
Hier tweede echo gehad met 8+2. Vind het heel spannend om positief te blijven na eerdere miskraam. Volgende week bij 9+2 weer volgende echo. Wachten duurt lang hè 😚
één maand geleden
Reactie op Portugeesje
Hier tweede echo gehad met 8+2. Vind het heel spannend om positief te blijv ...
Ik heb 1 echo gehad rond de 8 weken. Mag as maandag voor termijn maar m’n hele lijf is gespannen. Ook een miskraam gehad in mei en de spanning blijft overheersen. Dagen kruipen voorbij… heel ingewikkeld
één maand geleden
Vanochtend een goede vitaliteitsecho, waarbij het hartje klopte 🩷🙏🏻 Nu geschat op 9 weken en 6 dagen al! Volgende week vrijdag weer, dan voor de termijnecho.
Zowel inwendige als uitwendige echo gehad.