571 Reacties

21 dagen geleden

8+5. Alles was goed 🥹❤️

21 dagen geleden

Hele goede echo vandaag gehad nu zelfs voorruit gezet op 9 + 1 dag ipv de ongeveer 8,5 wat het eigenlijk had moeten zijn❤️

20 dagen geleden

Vandaag 8+5 🍀

20 dagen geleden

Alles is oké!!! Zo blij❤️🥰

20 dagen geleden

Echo van vandaag, 8+6 🥰🥰

20 dagen geleden

6+3, hartje klopt, heeeeel blij🥰🥰

20 dagen geleden

Reactie op Evq1

Ik heb mijn eerst echo pas met 10 weken. Hoe kan ik een eerdere echo krijge ...
Je kan een afspraak voor een vroege echo maken op eigen verzoek. Als er geen medische reden is dan moet je die wel zelf betalen, kost bij ons €50. Ik wilde heel graag een vroege echo dus zelf de keuze gemaakt. Doordat ik met 6+4 een spontane bloeding had werd het toch medisch. Vandaag de echo gehad met 7+6 en alles is goed.

20 dagen geleden

Reactie op mariaa04

Echo van vandaag, 8+6 🥰🥰
Wauw wat een mooie echo!

20 dagen geleden

6 weken🩷

20 dagen geleden

Reactie op mariaa04

Echo van vandaag, 8+6 🥰🥰
Zo dat is een mooie echo! Was deze inwendig?

20 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Zo dat is een mooie echo! Was deze inwendig?
Ja was inwendig!

20 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Ik dacht zelf 6+3 te zijn maar terug gezet naar 5+5. Alles zag er goed uit maar er was nog geen kloppend hartje te zien. Ik maak me toch een beetje zorgen… Iemand dit ook meegemaakt bij ongeveer deze termijn?🥰

20 dagen geleden

8+3 kloppend hartje gezien, zo opgelucht🥹😍

20 dagen geleden

Ong 6 weken, de dame kon geen precieze indicatie geven. Een langzaam kloppend hartje te zien waarvan zij aangaf dat dit normaal is

20 dagen geleden

7+4 alles was goed! Een sterke kloppend hartje

19 dagen geleden

Hier tweede echo gehad met 8+2. Vind het heel spannend om positief te blijven na eerdere miskraam. Volgende week bij 9+2 weer volgende echo. Wachten duurt lang hè 😚

19 dagen geleden

Reactie op Portugeesje

Hier tweede echo gehad met 8+2. Vind het heel spannend om positief te blijv ...
Ik heb 1 echo gehad rond de 8 weken. Mag as maandag voor termijn maar m’n hele lijf is gespannen. Ook een miskraam gehad in mei en de spanning blijft overheersen. Dagen kruipen voorbij… heel ingewikkeld

19 dagen geleden

Vandaag echo gehad, was heel vroeg (door pcos traject). Iets teruggezet van 6+6 naar 6+3. Er was wel al een kloppend hartje te zien!

19 dagen geleden

Vanochtend een goede vitaliteitsecho, waarbij het hartje klopte 🩷🙏🏻 Nu geschat op 9 weken en 6 dagen al! Volgende week vrijdag weer, dan voor de termijnecho. Zowel inwendige als uitwendige echo gehad.

19 dagen geleden

Onze eerste echo 8weken en 4 dagen op dit moment🥰