571 Reacties

19 dagen geleden

Gister tweede extra echo gehad op 8+5. Zo bijzonder echt al een mensje❤️

19 dagen geleden

Vandaag een derde echo en 10+3! Hartje klopte en de spruit bewoog zelfs!

19 dagen geleden

Gisteren 2e echo gehad met 8+0 weken, precies 1,6 cm. 7 mm gegroeid in 7 dagen🥰 Nu geduldig 2 weken afwachten tot de 10 weken echo.. Wel echt spannend weer

19 dagen geleden

Reactie op Yasmin88

Ik heb 1 echo gehad rond de 8 weken. Mag as maandag voor termijn maar m’n h ...
Ohhh ik herken het zo 😘🫶🏽 zal duimen voor je

18 dagen geleden

Gisteren onze eerste echo gehad. 3 daagjes naarvoren gezet. Vandaag ben ik 6+5. Ook hebben we een heel mooi sterk kloppend hartje gezien! ♡

18 dagen geleden

Maandag de termijn echo. Als het goed is ben ik dan 11 weekjes. Rond de 8 weken een mooi kindje met een goed hartje mogen zien. Toch vind ik het weer rete spannend! De verhalen waarin het toch mis is gegaan kan ik slecht loslaten 😞

17 dagen geleden

2 okt 1e echo gehad! 6+6! Alles is goed & het hartje zien kloppen🩷🩵 8 okt 2e echo!

17 dagen geleden

Mijn lieve schat 🥰 met precies tien weken. Nu weer drie lange weken wachten. Aaahhh! Maar voel mijn baby wel echt bewegen nu. Wou de Doppler doen, zo die heeft een paar schoppen gekregen dus ik ben maar gestopt 😅😂

17 dagen geleden

Reactie op denniese

Mijn lieve schat 🥰 met precies tien weken. Nu weer drie lange weken wachte ...
Mag ik vragen wat jij voelt als je de baby voelt bewegen? Ik dacht dat je dit pas met 16-20 weken kon voelen? 10 weken is veel te vroeg om iets te voelen toch?

17 dagen geleden

Reactie op denniese

Mijn lieve schat 🥰 met precies tien weken. Nu weer drie lange weken wachte ...
Voel je hem/haar al bewegen? Wat vroeg!

17 dagen geleden

Reactie op Rondav

Mag ik vragen wat jij voelt als je de baby voelt bewegen? Ik dacht dat je d ...
Ja dat is veel te vroeg en kan nog niet. Net als dat je met de doppler nu ook het kindje nog niet hoort, maar je eigen hartslag. Het allervroegst zou je vanaf 12 weken iets kunnen voelen 'ploppen' in je buik, maar dat zijn meestal nog gewoon de darmen. Maar mooi laten denken dat ze haar kindje al voelt 🤷🏻‍♀️

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja dat is veel te vroeg en kan nog niet. Net als dat je met de doppler nu ...
Had er ook al m'n twijfels bij 🫣

16 dagen geleden

Reactie op denniese

Mijn lieve schat 🥰 met precies tien weken. Nu weer drie lange weken wachte ...
Ik snap dat je enthousiast bent maar een baby van 3cm voel je niet schoppen, dat is onmogelijk bij 10 weken.

16 dagen geleden

Reactie op denniese

Mijn lieve schat 🥰 met precies tien weken. Nu weer drie lange weken wachte ...
Whaha dat kan echt niet hoor😜 je hoort je eigen hartslag, die van je kindje kun je nooooit horen nu want zit nog te diep. Schopjes van iets ter grootte van een kers kan ook echt niet

16 dagen geleden

Vanochtend met 11 weken echo gehad. Super leuk om te zien hoe hij/zij bewoog met die armpjes en beentjes. Zo cute! Uitgerekende datum is 27 april dus ik ben bang dat ik van geboortegroep moet wisselen haha

16 dagen geleden

Reactie op Priscilllll

Whaha dat kan echt niet hoor😜 je hoort je eigen hartslag, die van je kindj ...
Dat is niet helemaal zo, want ik kan de kleine sinds week 9 wel vinden met een dopler. Het is steeds goed zoeken, maar kan zeker wel! Voelen lijkt me sterk idd

16 dagen geleden

Afgelopen vrijdag mijn tweede echo gehad. Nu weer 10 + 3. Alles zag er goed uit zei mijn verloskundige. Aanstaande vrijdag weer een echo gepland staan, veel zin in!

16 dagen geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. Een kloppend hartje gezien, wij zijn zo blij. Ze schatte 7+2 🤍

16 dagen geleden

7+3 met een mooi kloppend hartje 💖

16 dagen geleden

Reactie op Nikki1998

Dit was onze eerste echo met 5 weken en 5 dagen😇🙏🏻
Bizar hè bij mij ook en dan paar weken later ligt er een hele baby. Is altijd bijzonder zo vroeg een echo en dat die gelukkig goed is.