571 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Emmy W

7+3 met een mooi kloppend hartje 💖
Gefeliciteerd 🥳 altijd z’n bijzonder moment om het hartje te mogen zien kloppen.

16 dagen geleden

Vandaag onze eerste echo gehad in het ziekenhuis! Vanaf menstruatie 7+2, we zijn aantal dagen teruggezet en een mooi kloppend hartje met 6+5!! Over 2 weken weer 🥹

16 dagen geleden

Ik had een echo bij 6+6, geen spannende foto want dat stelt natuurlijk nog niet veel voor, maar al een mooi kloppend hartje gezien! Ik heb wel een ruimte met vocht, waarschijnlijk bloed. De verloskundige vertelde dat het ver genoeg van de baby weg zit en ze gaf mij niet het idee dat ik mij hier zorgen om moet maken. Ze vertelde dat mijn lichaam het bloed waarschijnlijk zelf opruimt, maar dat als ik ga bloeden ik niet gelijk het ergste moet denken. Ik ging met een goed gevoel weg, ik had niet het idee dat ik mij zorgen moet maken. Toch merk ik dat het mij inmiddels steeds meer bezig gaat houden dat ik kan bloeden, ik vraag mij dan toch af of er een kans is dat het embryo dan alsnog meekomt met het bloed. Aan de andere kant denk ik, ben alweer een halve week verder en niets van bloed, dus heb vertrouwen! Zou het wel opluchting vinden als bij de volgende echo blijkt dat het bloed weg is, of in ieder geval minder geworden is.

16 dagen geleden

Vandaag precies 8 weken 🥰😍

16 dagen geleden

Termijnecho met 9+5

16 dagen geleden

Reactie op Emmy W

7+3 met een mooi kloppend hartje 💖
Wat fijn voor je Emmy! 🥰

16 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Afgelopen vrijdag mijn tweede echo gehad. Nu weer 10 + 3. Alles zag er goed ...
Wat een prachtige echo ‘s

16 dagen geleden

8+1 😊

16 dagen geleden

10.2😊. Deze is wel heel onscherp is via de telefoon gemaakt.

16 dagen geleden

8+1, met een mooi kloppend hartje! 💙🩷

16 dagen geleden

Morgen 11 weken dit is termijn echo 29 april uitgerekend

15 dagen geleden

Zo blij een mooi kloppend hartje!❤️ iets terug gezet van 6+5 naar 6+2. Maar blij dat het hartje klopt en alles er goed uit zag.

15 dagen geleden

Net terug van de eerste echo! 7+1 en goed kloppend hartje gezien!! Wat was ik zenuwachtig.. ik dacht aan alle mogelijke dingen die fout kon gaan, maar gelukkig is alles goed❤️

15 dagen geleden

Vandaag 2e echo gehad! Vorige keer was moeilijk te vinden en te zien hoe groot het was. Toen wel kloppend hartje gezien maar ook een week terug gezet. Vandaag was het helemaal anders! Zelfs de verloskundige was blij verrast!! Alles bewoog hartje was perfect en ben weer op mijn oude termijn gezet. 9+ weken

15 dagen geleden

Vanochtend de tweede echo gehad. De baby was enorm bewegelijk waardoor het lastig was om een goed beeld te krijgen. Maar het is gelukt! Een prachtige baby. Termijn blijft hetzelfde. 11 weken en 1 dag 🤗 uitgerekende datum wel anders dan wij dachten. Staat op 28 april ipv 5 mei ☺️🫣

15 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Afgelopen vrijdag mijn tweede echo gehad. Nu weer 10 + 3. Alles zag er goed ...
Wauw is dat ook een 3D echo? Wat cool!

15 dagen geleden

Net onze eerste echo gehad. Kloppend hartje en 18mm 💕 op 8w2d gezet. Het was even spannend maar zo blij dat alles goed is

15 dagen geleden

Vandaag eerste echo gehad 🥰 9+1

15 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Wauw is dat ook een 3D echo? Wat cool!
Ja leuk hè!

15 dagen geleden

Reactie op c-flore

Gaaf ik lees dat veel van jullie al voor de 6e week een kloppend hartje heb ...
Ja zeker! Met 5,5 weken zag ik “ alleen “ het hartje kloppen maar het was z’n geruststelling ik verloot bloed en na weken extra echo’s was het onschuldig verklaard. Maar ja je kan het zeker net zien met vijf weken klopt het hartje en als je geluk hebt zie je het echt en is zo bijzonder 🥰