571 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Vandaag eerste echo gehad 馃グ 9+1
Wat een schatje 馃グ

15 dagen geleden

Reactie op Jit95

Vandaag 2e echo gehad! Vorige keer was moeilijk te vinden en te zien hoe gr ...
Zo mooi 馃ス gefeliciteerd 馃コ altijd fijn als de baby goed groeit. En mooie foto wat een cutie 馃グ

15 dagen geleden

Reactie op JaleesR

Net terug van de eerste echo! 7+1 en goed kloppend hartje gezien!! Wat was ...
Ahh ja ik snap het die eerste echo鈥檚 pf 馃槗 en nog hoor! Eerste waar ik naar kijk het hartje 馃挐 klopt die mooi. 馃憤馃徎 mooie echo gefeliciteerd 馃コ is altijd bijzonder moment om de babies hartje te zien kloppen.

15 dagen geleden

Reactie op denniese

Ahh ja ik snap het die eerste echo鈥檚 pf 馃槗 en nog hoor! Eerste waar ik naar ...
Dankjewel!! 馃

15 dagen geleden

2 dagen teruggezet, 6+5. Gelukkig een mooi kloppend hartje. Afgelopen vrijdag ineens helderrood bloedverlies, gelijk de verloskundige gebeld en kon meteen terecht. Gelukkig kon ze uitwendig een kloppend hartje vinden, en was het de volgende dag gestopt. Dat maakte het vandaag niet minder spannend. Er was nog wel bloed in mijn baarmoeder te zien, dus ik moest niet raar opkijken als er nog bloed zou komen. Het zou geen geen kwaad moeten kunnen voor de zwangerschap, dus daar moeten we maar vanuit gaan! 馃

15 dagen geleden

馃グ uitgerekende datum is vast gezet op 30 Mei 馃グ

14 dagen geleden

Afgelopen maandag onze eerste echo gehad met 7+5. Een mooi, goed kloppend hartje gezien馃グ. Baby was 1,64 cm en dan kwam goed overeen met mijn termijn zei de verloskundige, ze heeft me toen dus ook op 7+5 gezet

14 dagen geleden

Termijn echo gehad. Goedgekeurd 馃馃徎 Uitgerekende datum op mijn verjaardag

14 dagen geleden

Mijn schatje 馃グ groeit heel goed 馃憤馃徎 verbaasd me echt. Heb zoveel stress maar verdeel het goed.

14 dagen geleden

Reactie op jongdejuul

Termijn echo gehad. Goedgekeurd 馃馃徎 Uitgerekende datum op mijn verjaardag
Zo schattig 馃グ en op jouw verjaardag wat bijzonder! Samen straks je verjaardag delen altijd de rest van de baby zijn of haar leven. Dat is toch een mooie verbintenis. En beste verjaardagscadeau ooit!

14 dagen geleden

Termijnecho met 10+5. Hartje klopt nog mooi, ook al naar geluisterd 馃グ Alles groeit goed en er was lekker veel beweging te zien. Uitgerekende datum blijft 2 mei

14 dagen geleden

Reactie op L1sanne1993

Termijnecho met 10+5. Hartje klopt nog mooi, ook al naar geluisterd 馃グ Alle ...
Wat leuk! Ik ben ook 2 mei uitgerekend 馃グ

14 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeDroom036738

Wat leuk! Ik ben ook 2 mei uitgerekend 馃グ
Ik ook!馃槉 leuk verhaal, mn mamsie was van mij ook op 2 mei uitgerekend en nu 23 jaar later haar dochter op dezelfde data! Alleen kwam ik een week eerder馃槄

14 dagen geleden

Termijnecho gehad! Alles was goed, zooo fijn. Nu is het "echt" 馃槏 Paar daagjes vooruitgezet, dus hoor eigenlijk nog net in de april groep 馃馃

14 dagen geleden

Reactie op sarah322

Termijnecho gehad! Alles was goed, zooo fijn. Nu is het "echt" 馃槏 Paar daa ...
Wat fijn gefeliciteerd 馃樆

14 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Wat fijn gefeliciteerd 馃樆
Gefeliciteerd 馃コ ja het voelt dan echt want het is echt 馃槆 geniet van dit mooie moment.

14 dagen geleden

Reactie op DromerigePlaneet818816

Ik ook!馃槉 leuk verhaal, mn mamsie was van mij ook op 2 mei uitgerekend en n ...
Ik ook op 2 mei. Ik wil geen week eerder 馃槄 maar dat bepalen wij niet. Als de baby maar gezond is. Wel bijzonder allebei op dezelfde dag. Ik zie het bij veel terugkomen, dat bevallingsdatums echt samengaan met de meest bijzondere momenten. Wordt druk deze dag dan hihi 馃槒

14 dagen geleden

Reactie op sarah322

Termijnecho gehad! Alles was goed, zooo fijn. Nu is het "echt" 馃槏 Paar daa ...
Volgens mijn klinisch verloskundige worden de meeste kindjes met 40+4 geboren, dus wie weet wordt t toch gewoon mei 馃槈

14 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Volgens mijn klinisch verloskundige worden de meeste kindjes met 40+4 gebor ...
Mijn 1e is met 37 weken precies geboren en mijn 2e met 38+2. Het is zo verschillend en je kan eigenlijk niet zeggen wanneer je gaat bevallen. De meeste 1e kindjes worden inderdaad pas vanaf de 40 weken geboren maar het hoeft dus niet zo te zijn 馃槉 het kan ook zijn dat ik nu bij m鈥檔 3e tot 40 weken moet wachten 馃槄

14 dagen geleden

Vanochtend bij de echo geweest. Via de app zou ik vandaag 6 wkn 6 dgn zijn. Zij zag helaas nog niks en meette 5 wkn 3 dgn. Iemand van jullie hier ervaring mee? In maart een miskraam gehad dus extra spannend.