571 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Mijn 1e is met 37 weken precies geboren en mijn 2e met 38+2. Het is zo vers ...
Was meer voor haar omdat ze zei eigenlijk in de april groep te horen.

14 dagen geleden

8+6 weken. Nu al een mega dikke navelstreng gezien en een heel beweeglijk kindje. Hij/zij gaat z'n broer achterna 😅

14 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Was meer voor haar omdat ze zei eigenlijk in de april groep te horen.
Dat zou heel goed kunnen als ze begin mei is uitgerekend

14 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Dat zou heel goed kunnen als ze begin mei is uitgerekend
Dat is ze dus niet. Eind april. Vandaar de reactie van Emmy.

14 dagen geleden

Eerste echo 8+3

14 dagen geleden

Eerste echo 6+4 dooierzakje mooi in beeld met daarboven het vruchtje.

14 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Vanochtend bij de echo geweest. Via de app zou ik vandaag 6 wkn 6 dgn zijn. ...
Ik ben bij m’n eerste echo een week terug gezet, maar alles zag er goed uit. Het is ook moeilijk meten

14 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Dat is ze dus niet. Eind april. Vandaar de reactie van Emmy.
Oh excuus! Verkeerd gelezen

14 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Volgens mijn klinisch verloskundige worden de meeste kindjes met 40+4 gebor ...
Hahaha echt he! 🙃

13 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Vanochtend bij de echo geweest. Via de app zou ik vandaag 6 wkn 6 dgn zijn. ...
Hi, mijn eerste echo was ook zo, werd van 7+4 terug naar 6+2 gezet. Baby was moeilijk te vinden, wel zagen we hartje kloppen op het laatst moment. De verloskundige zei wel dat we rekening moesten houden dat er een kans was dat baby niet verder wilde groeien. Niet leuk om te horen maar wel realistisch. Afgelopen dinsdag na 1,5 week wachten een nieuwe echo gekregen, toen zagen echt heel groot verschil nu was het al helemaal compleet, ben ik weer op mijn oude termijn gezet. 9+5 vandaag Verloskundige gaf aan dat ik moeilijk te echo ben, moest ook echt meer drinken. Wat ik wil zeggen is dat het moment opname is, en hoop gewoon voor je dat nu verstoppertje speelt

13 dagen geleden

Reactie op Jit95

Hi, mijn eerste echo was ook zo, werd van 7+4 terug naar 6+2 gezet. Baby wa ...
Oo dat klinkt iets hoopvol. Nog een week geduld… hopelijk voel jij je oké?

13 dagen geleden

7 weken en 2 dagen. Gisteren het echo gehad en we zagen een kloppend haartje . Het is ons eerste kindje, we vinden het erg spannend!

13 dagen geleden

Gisteren de termijn echo gehad. We kwamen erachter dat ik 2 dagen verder was dan gedacht. Vandaag ben ik 10.4. Alles zag er goed uit tot nu toe. Onze uitgerekende datum is 4 mei! 🤍🍀

13 dagen geleden

Gistermiddag een vroege echo gehad met 6+4. Alles was goed, een kleine ukkepuk met een sterk hartje! 🍀

13 dagen geleden

Reactie op SaraP

Gistermiddag een vroege echo gehad met 6+4. Alles was goed, een kleine ukke ...
En uitgerekend op de eerste dag van juni, spannend in welke maand het dan komt 😊

13 dagen geleden

Reactie op Emmy W

En uitgerekend op de eerste dag van juni, spannend in welke maand het dan k ...
Gefeliciteerd 🥳 ja dat heb ik ook met 2 mei is echt z’n korte tijd kan zo april baby worden. Leuk toch kinderen verrassen ons altijd. ♾️

13 dagen geleden

Reactie op denniese

Gefeliciteerd 🥳 ja dat heb ik ook met 2 mei is echt z’n korte tijd kan zo ...
Zo werd mijn oktober baby een augustus baby 🤣. Dus geen idee wat ik deze keer krijg haha

13 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Volgens mijn klinisch verloskundige worden de meeste kindjes met 40+4 gebor ...
Echt? Ik hoop het mijn moeder is in mei overleden onverwachts en om dan in mei te mogen bevallen zou ik wel symbolisch mooi vinden. Maar moeder natuur bepaalt.

13 dagen geleden

Ik heb eergisteren m’n eer echo gehad met 9+6 als pretecho want de termijn echo staat pas gepland op 18 oktober en zo lang kon ik niet meer wachten 😅. Kloppend hartje en hij/zij bewoog! Super leuk en spannend, het is onze eerste.

13 dagen geleden

Ons haribo snoepje lag te slapen met biddende handjes 🙏 voor het gezichtje, mooie 22 mm nu🍀💓