572 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Termijn echo:). Alles was goed! 10.5.
Wow 🤩 en wat een cutie 🥰 gefeliciteerd 🥳 is een belangrijke mijlpaal een goede termijn echo. We schelen een dag ben vandaag 10+6. Zie bij jouw baby ook echt al het neusje, zo schattig 🥰

13 dagen geleden

Reactie op joosje90

Zelf een afspraak voor een vroege pretecho gemaakt, ik kon niet wachten tot ...
Nee 👎 kwaaltjes zeggen niets over de zwangerschap 🤰🏼 omdat je nu nieuwe kwaaltjes kan krijgen en daar minder gefocust op bent. Goed besluit! Ik heb dit ook maar gedaan vind het ziekenhuis zo laat. En is zo bijzonder om de kleine zo klein te zien 😍

13 dagen geleden

Ik ben helemaal verliefd 😻 op mijn echo van gisteren. Dat gezichtje en dat voetje! De navelstreng die nu klopt dus die werkt goed. Het blijft zo onwerkelijk. Nog anderhalve week dan mag ik officieel het hartje horen, echt spannend! Maar zo duidelijk zichtbaar met een gekantelde baarmoeder ik heb echt geluk 🤩

13 dagen geleden

Reactie op Jit95

Hi, mijn eerste echo was ook zo, werd van 7+4 terug naar 6+2 gezet. Baby wa ...
Heeft te weinig drinken er dan mee te maken dat het lastiger is om de baby via de echo te kunnen zien?

13 dagen geleden

Reactie op EnergiekeTornado258070

Heeft te weinig drinken er dan mee te maken dat het lastiger is om de baby ...
Met een volle blaas zie je meer op de echo, omdat je blaas dan je baarmoeder naar voren drukt. Maar dit gaat alleen op bij een uitwendige echo, inwendig maakt het niet uit.

13 dagen geleden

Reactie op EnergiekeTornado258070

Heeft te weinig drinken er dan mee te maken dat het lastiger is om de baby ...
Mijn verloskundige zei dat met volle blaas beter te zien was, ik kwam steeds met wat lege blaas

13 dagen geleden

Wij hadden vandaag onze eerste echo. Mooi kloppend hartje gezien (konden het nog niet horen zei de vk). 1,1 cm groot en precies zover als we zelf dachten. Zo bijzonder om dit voor de eerste keer allemaal te zien en mee te maken🥰🌸

13 dagen geleden

Reactie op dvx01

Wij hadden vandaag onze eerste echo. Mooi kloppend hartje gezien (konden he ...
Vanaf week 11 ongeveer mag je soms het hartje luisteren, maar meestal doen ze dat pas ietsjes later. Dus voor het luisteren moeten we allemaal nog heel even geduld hebben 😊

13 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Met een volle blaas zie je meer op de echo, omdat je blaas dan je baarmoede ...
Nee inwendig moet je vaak weer uit plassen. Mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld niks ergs maar ligt op mijn rug. Verloskundige hebben niet echt die tijd om rustig te kijken, dus nu eigen kliniek en daar kan het wel uitwendig. Maar ja volle blaas in de eerste 12 weken maakt een wereld van verschil doet soms even pijn maar daarna hup meteen plassen ☺️ inwendig ja 🙂‍↕️ kan wel goed gaan maar ligt eraan wie het doet.

13 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Vanaf week 11 ongeveer mag je soms het hartje luisteren, maar meestal doen ...
Dat is niet erg. Was al fijn dat we het hartje zagen kloppen🥰

13 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Vanaf week 11 ongeveer mag je soms het hartje luisteren, maar meestal doen ...
Ik heb hem gisteren al heel even mogen horen. Ik ben onder controle in het ziekenhuis en was precies 10 wk. Maar over het algemeen wachten ze daar nog even mee.

13 dagen geleden

Reactie op Peach_

Ik heb hem gisteren al heel even mogen horen. Ik ben onder controle in het ...
Oooh, jij hebt het magische moment al gehad! 😍

13 dagen geleden

Vandaag terug gezet naar 9 weken, kloppend hartje en beweging was goed te zien!

12 dagen geleden

7 weken en 2 dagen ❤️

12 dagen geleden

6+4 🥰🩵🩷, kloppend hartje, eind mei - begin juni

12 dagen geleden

Vandaag eerste echo gehad. 6+5 schatten ze in. Eind mei/begin juni ♥️

11 dagen geleden

Vandaag 10 weken! 10 mei 2025 💙💗 woensdag de termijn echo.

11 dagen geleden

Hier was ik 6 weken zwanger. Volgende week termijn echo. Ons tweede wondertje🥰

10 dagen geleden

Onze kleine 🐢 met 8+3 weken🫶🏼

10 dagen geleden

6w4d 🥰