574 Reacties

10 dagen geleden

Dit is mijn tweede echo 10+5 maart

10 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Oooh, jij hebt het magische moment al gehad! 馃槏
Jaa had ik ook niet verwacht!! 馃グ馃グ

10 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Vanaf week 11 ongeveer mag je soms het hartje luisteren, maar meestal doen ...
Oh meen je? Bij ons konden we al bij 7 weken en 9 weken luisteren!

9 dagen geleden

Vanmorgen termijn echo gehad, 10-05 uitgerekend.

9 dagen geleden

Vanmiddag de termijn echo gehad, alles zag er goed uit, was goed gegroeid en ben ook 4 dagen vooruit gezet, (ipv 10+4 vandaag nu 11+1 weken) uitgerekende datum is nu 04-05-2025! de kleine was lekker bewegelijk馃グ

9 dagen geleden

Reactie op Andrea 89

Vanmiddag de termijn echo gehad, alles zag er goed uit, was goed gegroeid ...
Wat leuk!! Ik heb woensdag de termijnecho maar sta voor nu ook uitgerekend op 04-05! Geniet ervan馃グ馃崁

9 dagen geleden

Vanmiddag termijn echo gehad, weer een dag vooruit gezet dus vandaag precies 11 weken en 5 mei uitgerekend. De baby was enorm bewegelijk 馃グ

9 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Vanmiddag termijn echo gehad, weer een dag vooruit gezet dus vandaag precie ...
Wat een prachtige echo!

9 dagen geleden

Vandaag nieuwe echo gehad, nu 8+1. Helemaal volgens plan 17mm 馃グ

9 dagen geleden

Termijn echo gehad vandaag! Alles was goed, weer zo bijzonder om het babytje te zien bewegen 馃グ Vandaag 10+6 en 6 mei uitgerekend!

9 dagen geleden

Vandaag 8+3馃ス

9 dagen geleden

Afgelopen vrijdag op mijn verjaardag de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit. Nu weer afwachgen tot de 24e鈽猴笍

9 dagen geleden

Vandaag eerste echo gehad Kloppend hartje gezien馃槏 en zelfs wat beweging馃懚馃徏 8 weken +4 dagen Voor nu op 22.05.2025 uitgerekend

9 dagen geleden

Reactie op Anoukje01

Vandaag eerste echo gehad Kloppend hartje gezien馃槏 en zelfs wat beweging馃懚 ...
Ik had ook vandaag de eerste echo en ook uitgerekend op 22.05馃ス

9 dagen geleden

Gisteren de eerste echo gehad met 8+4, meeting gaf aan 8+2 Zo blij om een kloppend hartje te zien 馃グ馃グ Op naar 31-10 馃槏

9 dagen geleden

Vanmorgen de eerste echo! Tot nu toe klopt mn eigen berekening van 8+0. 27/5. 31/10 de termijnecho, dan weten we het zeker. 馃┑馃┓

9 dagen geleden

Mijn schatje 馃グ groei gaat mooi 馃ぉ en de nub snap ik niet meer 馃槡 vorige week dacht ik een meisje nu denk ik waarom zit er een staafje onder? Maar kan toch bij meisje idk en ik heb twee meisjes 馃ぃ hun willen nog een zusje ik wil weten hoe ik mijn baby kan noemen 馃槆 denk meisje 馃懅

9 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Wat leuk!! Ik heb woensdag de termijnecho maar sta voor nu ook uitgerekend ...
Ja was heel leuk, ben zeer benieuwd na jou termijnecho, deel je hem als je hem gehad?馃槉

9 dagen geleden

11+3 uitgerekende datum 3 mei, en ja we hebben 2 meiden dus gaat dit nummer 3 zijn of toch een jongen! Spannend!

9 dagen geleden

Volgens mij hebben best veel mensen morgen (of in ieder geval deze week) termijnecho. Zo leuk om allemaal te zien! Ik mag ook morgen om 9.00u...