723 Reacties
één maand geleden
Reactie op babysparkles
Volgens mij hebben best veel mensen morgen (of in ieder geval deze week) te ...
Ik morgen om 10:45 met 10+3. ☺️
één maand geleden
Reactie op babysparkles
Volgens mij hebben best veel mensen morgen (of in ieder geval deze week) te ...
Ik heb hem de 29e pas! Ben dan al wel bijna 12 weken, naderhand meteen NIPT prikken 🤍 Succes morgen!
één maand geleden
Ik ben nu twaalf weekjes, het is zo mooi om te zien hoe de kleine zich beweegt. Helemaal verliefd 🤍
één maand geleden
Reactie op Essie&cummy
Ik ben nu twaalf weekjes, het is zo mooi om te zien hoe de kleine zich bewe ...
Aah twaalf weken ik ben 11+4 en wacht zo op die grens. Mocht jij het hartje horen? Ze zeggen vanaf twaalf weken. Ja het is altijd mooi 🤩 als de kleine lekker beweegt geeft een enorme geruststelling. Gefeliciteerd 🥳
één maand geleden
Reactie op jose peeters
11+3 uitgerekende datum 3 mei, en ja we hebben 2 meiden dus gaat dit nummer ...
Totaal hetzelfde hier. 11+4 en ben zo benieuwd ben ik een meisjes moeder of komt er een jongen bij. Wil het gewoon weten. Ik ben 2 mei uitgerekend maar later met de 10 weken echo kwamen ze op 3 mei. Vind mei wel een mooie datum voor de bevalling. Ik zie geen nub op de foto dus het is lastig te zeggen. Maar gefeliciteerd 🥳 als we maar een gezonde baby mogen krijgen. En het snel mogen weten voor de kleertjes en naam hihi 🤭
één maand geleden
Reactie op denniese
Totaal hetzelfde hier. 11+4 en ben zo benieuwd ben ik een meisjes moeder of ...
Gezondheid voor zowel de mama als baby staat voorop, en allebei welkom, maar een jongetje zou stiekem toch wel erg leuk zijn, maar heb dezelfde symptomen als bij de zwangerschappen van de meiden...afwachten nog haha
één maand geleden
Reactie op denniese
Aah twaalf weken ik ben 11+4 en wacht zo op die grens. Mocht jij het hartje ...
Nee nog niet het hartje mogen horen, maar hij klopte prachtig. Ik heb nu al drie echo’s gehad. En de kleine groeit mooi 🤍 zoo spannend voor jullie hoop echt op een mooie echo voor jullie 💋
één maand geleden
Reactie op Rajo
Wauw wat een mooie echo! Is dit 3D?
Ja hoor inderdaad 😊