576 Reacties

8 dagen geleden

Net terug van de termijnecho! Heb ook een echo-foto, maar de screenshot van ons filmpje was duidelijker haha! Kleine verstopte zich lekker en sprong alle kanten op. (11+2 nu)

8 dagen geleden

Vanmorgen termijn echo gehad! Ik ben nu definitief 10+2, 13 mei uitgerekend! Het zag er allemaal goed uit! ☺️

8 dagen geleden

Daarnet de termijnecho gehad met 10+4. Liet zich moeilijk opmeten maar naar 3x schudden uiteindelijk gelukt. 2 dagen vooruit gezet. 08-05-25 staat nu vast als uitgerekende datum. 5 november voor 13 weken echo en 8 november al voor het geslacht🩷🩵

8 dagen geleden

10+4 alles zag er goed uit.🩷🩵 Uitgerekende datum is 10 mei 2025. 2 november staat de 13 weken echo gepland.

8 dagen geleden

Iets vooruit gezet vandaag 8 weken. Helemaal goed 👶🏽❤️

8 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Iets vooruit gezet vandaag 8 weken. Helemaal goed 👶🏽❤️
Hoeveel mm was jpune, ik ben ook 8 weken en mijne was 1,6

8 dagen geleden

Reactie op Meid27

Hoeveel mm was jpune, ik ben ook 8 weken en mijne was 1,6
Volgens mij zei ze 1,5cm maar weet het niet zeker ❤️

8 dagen geleden

10w2d 🥰 alles helemaal zoals het moet zijn

8 dagen geleden

Kan het nog niet helemaal geloven maar een positieve echo vandaag! Kloppend hartje was heel snel gevonden en de groei is ook te vergelijken met 8 weken.. mag volgende week vrijdag nog een keer aangezien ik steeds bruin bloedverlies heb… maar ze zag niks verontrustends dus dat is positief. (Ik zit in een fertiliteitstraject omdat ik het moederschap alleen aan ga)

7 dagen geleden

11+2, ziet iemand de nub?

7 dagen geleden

9,3 wkn (7 oktober) mooi kloppend hartje te zien en stukje navelstreng, nu 10,5 wkn 🤎

7 dagen geleden

Net ook de eerste echo gehad. 8,3 weken en al een mooi kloppend hartje kunnen zien!

7 dagen geleden

10+3🥰

7 dagen geleden

Vandaag dan eindelijk het grote moment waar ik eigenlijk al heel mijn leven naar uit heb gekeken. Wat was t spannend naar twee vroege miskramen maar al snel bleek de frummel flink te bewegen met een mooi kloppend hartje. Ze schatte op 8+4 maar de termijn echo zal meer zekerheid geven en dan kunnen we het hartje horen kloppen. Bizar dit ik zat helemaal te trillen 🥰😂 alle mama’s heel veel succes die zitten te wachten op hun eerste echo 😘

7 dagen geleden

Geen geweldige echo, blaas was juist te vol 😅🙈 haha. Maar wel direct kloppend hartje en precies op termijn, 7W5D 😍🥰

7 dagen geleden

Termijnecho gehad vandaag. Uitgerekende datum is weer twee dagen opgeschoven. Nu officieel 7 mei. ❤️

6 dagen geleden

Vanmiddag ook onze eerste echo gehad, nu is het toch wel echt. Las iets over de ramzi methode.. ziet iemand hier een placenta op de echo? #ikbennietnieuwschierig 😂

6 dagen geleden

10w & 5d🥹

6 dagen geleden

Reactie op Iris Stolk

10+4 alles zag er goed uit.🩷🩵 Uitgerekende datum is 10 mei 2025. 2 novemb ...
Ik ben ook 10 mei uitgerekend🙈

6 dagen geleden

Reactie op JoyceJansen

Ik ben ook 10 mei uitgerekend🙈
Hier ook 10 mei 🌸