576 Reacties

6 dagen geleden

11+4🤍 Was zo lekker aan het bewegen🥰🥰

6 dagen geleden

10+6 de echo! Vandaag 11+1 🥰 3 dagen vooruit gezet. Over 2 weken de 13 weken echo (precies met 13 weken) en komende week voor de nipt prikken. Zo spannend!

6 dagen geleden

Reactie op ella maj

Vanmiddag ook onze eerste echo gehad, nu is het toch wel echt. Las iets o ...
Nou die ramzi methode ik weet het ook niet denderend maar moet wel vanaf 6-8 weken daarna beweegt de baby en zegt de ligging van de placenta niks meer. Haha ben net zo nieuwsgierig naar het geslacht Chinese geboorte kalender, ramzi theorie, skull theorie het houdt ons bezig, dan de nub nog 😅 maar gefeliciteerd 🥳 mooie baby en geslacht weten we snel genoeg hopelijk 🙏🏻 hihi

6 dagen geleden

Termijnecho gehad de 16e🥰 super gerustgestelt, alles zag er perfect uit en kunnen echt niet wachten! Hele tijd kicken met de kleine voetjes en op en neer springen, echt te schattig❤️🥺

6 dagen geleden

Vandaag onze eerste echo gehad, wat was het spannend, gek en magisch om dit kleine frummeltje te zien. Wat kwam er veel op ons af: een week teruggezet, voor het eerst een inwendige echo. Teruggezet naar 7.0 (Achteraf gezien kon dit zeker kloppen gezien mijn menstruatie soms versprong) Verder een kloppend hartje gezien, baby zit op de juiste plek en alles zag er verder goed uit. Ondanks dat alles er goed uitzag en de duur van de zwangerschap zeker kan kloppen zit het me toch niet lekker dat ik ben teruggezet. Hebben meerdere dit meegemaakt waarbij het goed is gekomen?

6 dagen geleden

Vandaag termijnecho gehad... 11+2 🥰 Ineens word ik onzeker. Is dit hoofdje normaal? Of is het zwarte vlak te groot? Verloskundige heeft er niets over gezegd verder, maar toen ik thuis keek viel het me op...

5 dagen geleden

Reactie op Vrolijkemamauittholen

Vandaag onze eerste echo gehad, wat was het spannend, gek en magisch om dit ...
Hoeveel dagen ben je teruggezet? Ik was bij mijn eerste echo 6 dagen teruggezet, maar vandaag bij de termijnecho is de uitgerekende datum weer veranderd naar 1 dag later dan de datum volgens mijn cyclus (oftewel, weer 5 dagen vooruitgezet). Het kan dus zijn dat het opmeten niet helemaal klopt (niet gek bij die termijn!)

5 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Hoeveel dagen ben je teruggezet? Ik was bij mijn eerste echo 6 dagen terugg ...
7 dagen teruggezet, fijn om te horen dat het bij jou uiteindelijk bij de volgende echo weer recht is getrokken. Geeft voor mij een prettig gevoel dit te weten, voor nu maar proberen los te laten. Kan er verder niks aan veranderen, afwachten maar..

5 dagen geleden

Reactie op Mama-1989

Vandaag termijnecho gehad... 11+2 🥰 Ineens word ik onzeker. Is dit hoofdje ...
Zo zag de echo van mijn zoon er ook uit rond die periode en hij is er met een normaal hoofd uitgekomen, dus geen zorgen 🤭

5 dagen geleden

Reactie op Mama-1989

Vandaag termijnecho gehad... 11+2 🥰 Ineens word ik onzeker. Is dit hoofdje ...
Als de verloskundige daar niks over heeft gezegd, hoef je je geen zorgen te maken. Anders had ze daar wel specifieker naar gekeken en je haar bevindingen verteld.

5 dagen geleden

Afgelopen donderdag de eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje ♥️

4 dagen geleden

Reactie op jose peeters

Gezondheid voor zowel de mama als baby staat voorop, en allebei welkom, ma ...
O zeker weten gezondheid voorop. Maar mama wil kleertjes shoppen, en een idee voor de babykamer kunnen doen. Maar gezondheid telt als ik hoor derde dochter juich ik net zo hard als bij mijn eerste of tweede dochter 🥰 die vrouw raakte helemaal in de war, omdat ik zo trots juichte vroeg ze ‘ u heeft toch al een dochter’? Ja en?! Nou normaal zijn mensen niet zo enthousiast als het hetzelfde geslacht is. Nou iedere baby is een wonder geslacht is bijzaak en gewoon leuk om te weten. Maakt het weer wat echter. Net als de hartslag mogen horen. Moet nu mogen deze week pf 😓 spannend. Op gezonde mei babies. Ik ben zo bang mijn datum verschuift naar 4 mei en in stilte bevallen lukt mij nog wel, maar mijn baby moet niet stil zijn maar brullen. Maar 1 jaar niet meedoen vanwege deze reden is wel logisch. Gezonde zwangerschap 🤰🏼 voor jou en alle mama’s.

3 dagen geleden

termijn echo gehad een week gratis gekregen. Dacht 10+3 is nu 11+3. 9 mei uitgerekend

3 dagen geleden

Mijn schat 🥰 die alleen de rug wou laten zien hihi 🤭 ik denk ja de nub 12+3 weken maar nee 👎 hoor. Maar wel mooiste mogen horen de hartslag. 💓 zo magisch en ik weet nooit wat ik moet zeggen maar klinkt heel mooi 👍🏻 regelmatig. En het klopt dat ik mijn baby al voel de placenta ligt beneden op mijn rug en ik heb een dunne buik, dus die plopjes zijn echt de schopjes 😻

3 dagen geleden

Vandaag onze 2de echo gehad en precies 2 weken later 🤩 8+5 en was zo veel aan het bewegen 😍
Meiden, ik ben morgen aan de beurt voor mijn termijnecho. Ik wil vooral zeggen dat ik deze topic echt geweldig vind! 🥰🥰🥰 Ik ben zo blij om zulke mooie echo's te mogen zien en jullie blijdschap mee te kunnen maken! 💙🩷

3 dagen geleden

Termijn echo gehad en zo leuk om weer te zien 🥰

2 dagen geleden

Termijn echo gehad🥰 11+3

2 dagen geleden

11+1 🤎 voelt gelijk een stuk echter na zo’n echo hahah

2 dagen geleden

Eerste keer op 9 oktober was er twijfel of het wel goed was en kregen we te horen dat het 2 kanten op kon gaan. Ze meette toen maar 6+3 ipv 8+3 en zag het hartje niet goed kloppen. Uiteindelijk bleek deze slechte beeldvorming te komen door mn overgewicht want afgelopen vrijdag gelukkig wel een goede echo gehad met super kloppend hartje en termijn zoals verwacht 🥰