576 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Eerste keer op 9 oktober was er twijfel of het wel goed was en kregen we te ...
Maar ben jij dan (niet lullig bedoeld) dan echt zo ontzettend dik? Want ik heb ook behoorlijk overgewicht, maar met een inwendige echo kunnen ze bij mij prima alles zien.

2 dagen geleden

Jaaa! Net mijn 9 weken echo gehad! Ik was zo zenuwachtig! Baby was goed gegroeid al en over 2 weken mogen we weer鉂わ笍

2 dagen geleden

8weken 馃グ馃グ馃グ

2 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Maar ben jij dan (niet lullig bedoeld) dan echt zo ontzettend dik? Want ik ...
Ben 1.63 met een gewicht van 114 kilo. Met ook veel overhangende huid bij mijn schaamstreek. Van buitenaf was er bij de 1e en 2e echo veel schaduw. Inwendig bij de eerste ook heel veel schaduw. Had afgelopen vrijdag gevraagd of het misschien de eerste keer lastig te zien door mn overgewicht en dat was zeker een grote mogelijkheid. Kan ook zijn dat de kleine ook nog ver naar achter ligt

2 dagen geleden

Reactie op MissJalapeno

Ben 1.63 met een gewicht van 114 kilo. Met ook veel overhangende huid bij m ...
We schelen maar 4 kg, maar dat er dan toch zoveel verschil kan zijn in wat er goed zichtbaar is. Ik had vandaag de eerste buik echo en ze kon alles gelukkig goed zien. Blijft iedere keer toch spannend.

2 dagen geleden

Vandaag 9+4 Ik heb de baby lekker zien bewegen op de echo en dat was een erg fijn gezicht 馃グ

2 dagen geleden

13 weken echo gehad, alles goed met de kleine gup! 馃槏

2 dagen geleden

Lekker dwarsliggen 馃槄

2 dagen geleden

Mijn kleine wondertje 鉂わ笍 10+5 馃グ Uitgerekende datum 15-05-2025

2 dagen geleden

Reactie op Chantal Kuil

Mijn kleine wondertje 鉂わ笍 10+5 馃グ Uitgerekende datum 15-05-2025
He dezelfde uitrekendatum! 鉂わ笍 Hoor weinig anderen die op 15 mei uitgerekend zijn

2 dagen geleden

Reactie op Kamillemom

He dezelfde uitrekendatum! 鉂わ笍 Hoor weinig anderen die op 15 mei uitgerekend ...
Ik ook馃槉馃グ

茅茅n dag geleden

Goedgekeurd met de 13 weken echo

茅茅n dag geleden

Gisteren onze termijnecho gehad, uitgerekende datum vastgesteld op 11-05-2025, kan niet wachten!

茅茅n dag geleden

Termijnecho gehad. Alles zag er goed uit. 14 mei uitgerekend 馃グ

茅茅n dag geleden

Reactie op sarah322

13 weken echo gehad, alles goed met de kleine gup! 馃槏
Wow wat een mooie echo 馃ス

茅茅n dag geleden

Reactie op Flzz

Wow wat een mooie echo 馃ス
Ja, was zo duidelijk! Echt zo genoten!

茅茅n dag geleden

9 weken 29 mei uitgerekend 馃┓馃挋 me zoontje van 4 was mee en die zag de baby zwaaien en zo lief dat hij terug zwaaide 馃┓馃挋

茅茅n dag geleden

Vandaag 2e termijn echo gehad! Gelukkig lag de kleine goed stil om te meten. 11w2d. Tot nu toe alles er op en eraan en gezond, en gewoon al 4 cm!!

茅茅n dag geleden

Termijn echo gehad vandaag! 11+2 uitgerekende datum 12 mei

10 uur geleden

Vandaag de termijn echo 馃ス alles was goedgekeurd 馃グ