723 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op britney-24
馃グ
Bij welke echo zijn deze foto's gemaakt? Zijn heel mooi馃槏
茅茅n maand geleden
9+5 termijnecho! Alles was goed maar door mijn volle darmen (obstipatie)een vaginale echo gedaan馃挬
Het hoofdje zit aan de onderkant op de echo 馃槈
茅茅n maand geleden
Ik denk daar gaan we precies 13 weken bij deze praktijk kunnen ze het dan wel met zekerheid zeggen. Mits de baby goed wilt liggen, hihi 馃槒 tweede keer en tweede keer prachtig 馃樆 lichaam en baby maar tussen de benen komen we niet en draaien nope 馃憥 nou maar weer afwachten. Bij mijn dochters wist ik het nu al raar maar iedere zwangerschap is anders.
茅茅n maand geleden
Reactie op VianaEG
Lekker dwarsliggen 馃槄
We zitten bij dezelfde verloskundige! Wat toevallig.
茅茅n maand geleden
11 weken en 5 dagen 馃ス. Gelukkig een erg druk kindje in m'n buik. 馃グ
茅茅n maand geleden
Dit was onze eerste echo met 8 weken, morgen ben ik 10 werken zwanger en 11-11 hebben wij onze termijn echo 鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Met 8 weken (volgens eigen berekening) echo gehad bleek ik 2 dagen verder te zijn en een kloppend hart gezien dit was zo bijzonder omdat in mei het niet goed gegaan was met de vorige zwangerschap nu ben ik dus elke echo bang dat het mis is 4 november heb ik de termijn echo ben echt doods bang ben wel al verder nu dan de vorige keer toen ging het mis met 4 weken en 6 dagen nu ben ik 10 weken krijg 4 november precies te horen hoe ver ik ben en wat mijn uitgerekende datum word
茅茅n maand geleden
Gemaakt met 8:2. 12 november hopen we de termijnecho te hebben. Dan ben ik 10:6 als alles goed gaat