Iemand al een eerste echo gehad? Leuk om de foto'tjes met elkaar te delen en met hoeveel weken die is gemaakt.
Ik moet nog even wachten, maar ben benieuwd naar de eerste! 👶🏼
Edit: Jaleesa|Moderator : dit is het topic om je echo foto’s te plaatsen . Alle andere topics omtrent echofotos worden gesloten .
Gisteren 13 weken echo gehad. Wat blijft het gek dat het zo hard groeit in je buik! Uitgerekende datum is 06-05-2025! Over 2 weken komen we er met een pretecho achter of we een zoon of dochter krijgen 🩷🩵
Mijn schatje 🥰 zo lekker druk bezig de 13 weken echo was top! Dus mijn kleine heeft geen down, of andere ernstige afwijkingen. Dan laat ik het zo. Wordt een “ kleine “ baby 6 pond nou dat was voor mijn vagina groot met 3 knippen ouch 😣 mijn jongste dochter was 5 pond dat ging wel makkelijker hoor. Ik ben zelf ook geen grote vrouw dus een 10 ponder past niet. Nog geen geslacht te weten gekomen.
Ons wonder 12 jaar lang lukte het niet. We hadden het 2 jaar geleden afgesloten omwille van ons eigen en dan nu toch. Zoo onverwachts maar oowww nog steeds zoo welkom
Ja we weten het geslacht of het kaartje hihi 😏 heb mijn meiden een gender reveal beloofd dus dat doen we. Scherm ging zelfs uit 🤣 dus weet echt niks 🙃 en toch weer wel maar ga het kaartje dicht laten tot de GR. Zo raar nu weet ik het en toch niet 😇