723 Reacties

één maand geleden

Termijnecho 12+3 🩷🩵 Alles zag er goed uit 🥰 Een heerlijk en beweeglijk kindje

één maand geleden

13 weken echo vandaag met 13+4. Alles goed 😊 en aan het einde nog even 3D gekeken, de kleine was lekker aan het slapen

één maand geleden

9.3 weken vandaag, even weer mogen kijken🥰 31 mei uitgerekende datum tot nu toe.

één maand geleden

Gemeten op 9 weken , volgende week dinsdag de termijnecho . Ik kan niet wachten je weer te zien❤️💙

één maand geleden

Gisteren 13 weken echo gehad. Wat blijft het gek dat het zo hard groeit in je buik! Uitgerekende datum is 06-05-2025! Over 2 weken komen we er met een pretecho achter of we een zoon of dochter krijgen 🩷🩵

één maand geleden

Mijn schatje 🥰 zo lekker druk bezig de 13 weken echo was top! Dus mijn kleine heeft geen down, of andere ernstige afwijkingen. Dan laat ik het zo. Wordt een “ kleine “ baby 6 pond nou dat was voor mijn vagina groot met 3 knippen ouch 😣 mijn jongste dochter was 5 pond dat ging wel makkelijker hoor. Ik ben zelf ook geen grote vrouw dus een 10 ponder past niet. Nog geen geslacht te weten gekomen.

één maand geleden

Reactie op Irisdf

Gisteren 13 weken echo gehad. Wat blijft het gek dat het zo hard groeit in ...
Wow 🤩 mooie foto

één maand geleden

Reactie op sarah322

Gister de geslachtsecho gehad! 💗 Deze kleine meid was zich steeds aan het ...
Haha 😛 zo ligt mijn baby ook en dan bam 💥 hup draaien en bewegen. Gefeliciteerd 🥳 heb twee meisjes ze zijn geweldig 🤩 en aanwezig hihi 😏

één maand geleden

Reactie op denniese

Haha 😛 zo ligt mijn baby ook en dan bam 💥 hup draaien en bewegen. Gefelic ...
Haha zo bijzonder om te zien he! Dankjewel! Leuk twee meiden, ik heb al een zoontje dus een van beiden!

één maand geleden

Termijn echo zojuist gehad met een kloppend hartje en alles zag er tot nu toe goed uit! 🤩 11 weken vandaag

één maand geleden

Reactie op denniese

Mijn schatje 🥰 zo lekker druk bezig de 13 weken echo was top! Dus mijn kle ...
Wow wat een prachtige echo! Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Kamillemom

He dezelfde uitrekendatum! ❤️ Hoor weinig anderen die op 15 mei uitgerekend ...
Jaaa ook 15 mei uitgerekend maarr kan nog worden aangepast ik weet het pas sinds vorige week 😊

één maand geleden

Ons wonder 12 jaar lang lukte het niet. We hadden het 2 jaar geleden afgesloten omwille van ons eigen en dan nu toch. Zoo onverwachts maar oowww nog steeds zoo welkom

één maand geleden

13 weken goedgekeurd!! NIPT goedgekeurd. Zo blij.

één maand geleden

Reactie op sarah322

Gister de geslachtsecho gehad! 💗 Deze kleine meid was zich steeds aan het ...
Wat leuk!! Hoe ver was je op de dag van de echo? 14+0? Zie ik dat goed?

25 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Wat leuk!! Hoe ver was je op de dag van de echo? 14+0? Zie ik dat goed?
14+2! :)

25 dagen geleden

Na het verlies van onze zoon blijven de echo’s spannend! Vandaag 13 weken echo, maar dit was de 11 weken echo 🤍

25 dagen geleden

Termijnecho met 12+1 🤍. Zo fijn om te zien dat het kleintje zo druk bezig was met draaien en spartelen haha 🥰

25 dagen geleden

Ja we weten het geslacht of het kaartje hihi 😏 heb mijn meiden een gender reveal beloofd dus dat doen we. Scherm ging zelfs uit 🤣 dus weet echt niks 🙃 en toch weer wel maar ga het kaartje dicht laten tot de GR. Zo raar nu weet ik het en toch niet 😇

25 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Termijnecho met 12+1 🤍. Zo fijn om te zien dat het kleintje zo druk bezig ...
Gefeliciteerd 🥳 goede termijn echo is zo fijn 😻 en mooie echo. Altijd leuk als de kleine lekker druk is.